Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste,
Kan iemand me meer vertellen over dit bericht? Mijn store is net 2 dagen online en heb dit bericht in mijn mailbox ontvangen.
hoor het graag
Hello Andro,
After reviewing your information and website dedia.nl, we have determined that you are in violation of Section 4.4 of the Shopify Terms of Service and we are therefore unable to support your business. We are terminating your account in accordance with our right in Section 14.3.
Thank you,
Shopify Risk
met vriendelijke groet,
Andro Farid
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Androw0207!
Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp! In dit geval zal onze 'Risk-afdeling' die je deze e-mail hebben gestuurd je hier ook het beste verder mee kunnen helpen.
Ik raad je in dit geval aan om even rechtstreeks op de e-mail te reageren aangezien je reactie gelijk in de inbox van onze 'Risk-afdeling' zal belanden. Op deze manier kan de juiste afdeling je aanvullende vragen beantwoorden.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Androw0207!
Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp! In dit geval zal onze 'Risk-afdeling' die je deze e-mail hebben gestuurd je hier ook het beste verder mee kunnen helpen.
Ik raad je in dit geval aan om even rechtstreeks op de e-mail te reageren aangezien je reactie gelijk in de inbox van onze 'Risk-afdeling' zal belanden. Op deze manier kan de juiste afdeling je aanvullende vragen beantwoorden.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024