Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste
we hebben 1 maal een test order kunnen doorvoeren - andermaal is de order weer blijven hangen met volgende melding :
kan u nakijken wat er telkens fout loopt?
dank u
Hoi @Danos,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Deze foutmelding komt meestal voor als geen van de verzendtarieven die je hebt ingesteld van toepassing zijn op de winkelwagen. Bijvoorbeeld, als de bestelling meer of minder kost dan de waardes die je hebt ingesteld voor elk tarief. Of als je de tarieven berekent op het gewicht van de bestelling, en de bestelling meer weegt dan de waardes waarvoor je tarieven hebt ingesteld. Hier enkele dingen die je kunt checken om de oorzaak van de foutmelding te vinden:
Zijn alle fysieke producten zijn Ingesteld met een gewicht? Dit is belangrijk om ervoor te zorgen dat het systeem een verzendtarief kan toewijzen aan een bestelling.
Zijn de Verzendprofielen correct ingesteld? Zelfs als je enkel het ‘algemene’ verzendprofiel hebt, is het een goed idee om ervoor te zorgen dat de Verzendgebieden zowel als de Verzendtarieven en gewichten allemaal in orde zijn.
Als je hierna nog steeds niet weet waarom de foutmelding naar voren kwam, zullen we dit graag voor je onderzoeken. Je kunt mij een privébericht sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, of neem direct contact op met Onze Nederlandstalige Support.
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Producten sorteren door middel van metavelden, zo makkelijk kan het zijn.
By Lee May 26, 2023Bij Shopify hebben wij onze eigen betalingsgateway die perfect geïntegreerd is met ons Sho...
By Arno01 Apr 26, 2023Allereerst willen we iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan onze AMA met 2H Media ove...
By Jacqui Apr 13, 2023