Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste mensen,
Mijn shopify payments heb ik geactiveerd, echter zie ik alleen bij de checkout paypal staan. Kan iemand mij hiermee helpen
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @Safa2001,
Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatie documenten dient in te dienen om gebruik te maken van Shopify Payments. Er zijn namelijk een aantal vereisten waaraan je dient te voldoen voordat je gebruik kunt maken van Shopify Payments. Ik wil je aanraden dit helpdocument over 'Shopify Payments Nederland - Vereisten voor Shopify Payments' door te nemen. Ik wil je ook aanraden deze Shopify Community Blog over Shopify Payments te raadplegen. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt met betrekking tot deze kwestie.
Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @Safa2001,
Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatie documenten dient in te dienen om gebruik te maken van Shopify Payments. Er zijn namelijk een aantal vereisten waaraan je dient te voldoen voordat je gebruik kunt maken van Shopify Payments. Ik wil je aanraden dit helpdocument over 'Shopify Payments Nederland - Vereisten voor Shopify Payments' door te nemen. Ik wil je ook aanraden deze Shopify Community Blog over Shopify Payments te raadplegen. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt met betrekking tot deze kwestie.
Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024