FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Shop pay werkt niet

Opgelost

Shop pay werkt niet

Safa2001
Bezoeker
3 0 1

Beste mensen,

Mijn shopify payments heb ik geactiveerd, echter zie ik alleen bij de checkout paypal staan. Kan iemand mij hiermee helpen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Safa2001,

Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatie documenten dient in te dienen om gebruik te maken van Shopify Payments. Er zijn namelijk een aantal vereisten waaraan je dient te voldoen voordat je gebruik kunt maken van Shopify Payments. Ik wil je aanraden dit helpdocument over 'Shopify Payments Nederland - Vereisten voor Shopify Payments' door te nemen. Ik wil je ook aanraden deze Shopify Community Blog over Shopify Payments te raadplegen. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt met betrekking tot deze kwestie.

Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Safa2001,

Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatie documenten dient in te dienen om gebruik te maken van Shopify Payments. Er zijn namelijk een aantal vereisten waaraan je dient te voldoen voordat je gebruik kunt maken van Shopify Payments. Ik wil je aanraden dit helpdocument over 'Shopify Payments Nederland - Vereisten voor Shopify Payments' door te nemen. Ik wil je ook aanraden deze Shopify Community Blog over Shopify Payments te raadplegen. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt met betrekking tot deze kwestie.

Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog