Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik kreeg op 31 augustus een mail dat ik wat stappen moest doorlopen om mijn account te kunnen behouden. Als dit niet voor 7 september door mij gedaan werd, kon mijn account (tijdelijk) worden verwijderd. Ik wilde de stappen precies gaan doorlopen en de benodigde documenten uploaden, toen ik een mail kreeg dat mijn winkel tijdelijk geblokkeerd is. Ook stond erbij dat ik direct op de mail moest antwoorden als ik de stappen alsnog wilde voltooien en alles wil uploaden. Dat heb ik nu gedaan, maar mijn account is nog steeds geblokkeerd waardoor ik de gevraagde documenten niet kan uploaden. Ik zou graag verder willen met mijn winkel en hiervoor een oplossing zoeken. Ik wil dus gelijk als het kan de benodigde documenten uploaden zodat ik weer verder kan. Kan iemand mij hiermee helpen van shopify?
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024