FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Shopify app review, liveview en aanbieding/sale.

yuravw
Nieuw lid
4 0 0

Ik ben op zoek naar verschillende mogelijkheden;

  • Goede review app met steren systeem
  • App welke laat zien hoeveel bezoekers er kijken: 12 bezoekers bekijken dit product nu
  • App welke niet de tekst [aanbieding] laat zien maar [25% korting]

 

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Geslaagd.

Hey @yuravw!

Jay hier van Shopify. 

Ik begrijp dat je een goede reviews-app zoekt zodat je klanten je producten kunnen beoordelen via een sterren-systeem. Ook wil je graag een live view hebben waar je klanten kunnen zien hoeveel mensen momenteel het product bekijken. Ook wil je graag de tekst kunnen bewerken. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben: 

Omdat het moeilijk is voor een app om al je gewenste opties te hebben stel ik voor dat je deze even uitprobeert op een gratis abonnement of gratis proefperiode. Als je besluit dat een app niet bij je bedrijfsdoelen past zorg er dan wel even voor dat je deze verwijderd voordat je gratis proefperiode voorbij is zodat je geen rekening wordt verstuurd van een app waar je geen gebruik van maakt.  

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Geslaagd.

Hey @yuravw!

Jay hier van Shopify. 

Ik begrijp dat je een goede reviews-app zoekt zodat je klanten je producten kunnen beoordelen via een sterren-systeem. Ook wil je graag een live view hebben waar je klanten kunnen zien hoeveel mensen momenteel het product bekijken. Ook wil je graag de tekst kunnen bewerken. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben: 

Omdat het moeilijk is voor een app om al je gewenste opties te hebben stel ik voor dat je deze even uitprobeert op een gratis abonnement of gratis proefperiode. Als je besluit dat een app niet bij je bedrijfsdoelen past zorg er dan wel even voor dat je deze verwijderd voordat je gratis proefperiode voorbij is zodat je geen rekening wordt verstuurd van een app waar je geen gebruik van maakt.  

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

yuravw
Nieuw lid
4 0 0

Bedankt voor de tips! 🙂