FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Shopify Blok

Opgelost

Shopify Blok

nielshavik
Bezoeker
1 0 0

Hey, Ik ben nu een tijdje bezig alleen ben ik zojuist geblokt door shopify. Erg jammer en wil dit graag rechtzetten. Ook verwerk ik mijn orders altijd binnen 1 dag en doe ik mijn klantenservice goed. Hebben mensen hier eerder last van gehad? Zo ja hoe heb je dit dan opgelost. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @nielshavik,

Hartelijk dank voor je post in de Shopify Community! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wat opheldering wilt over je geblokte winkel.

Omdat dit soort vragen account specifiek zijn is het lastig deze te beantwoorden op onze Community. Het is daarom beter om in te loggen op ons helpcentrum en direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Het Nederlandse Ondersteuningsteam staat daar voor je klaar om deze zaak samen met jou te onderzoeken!

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @nielshavik,

Hartelijk dank voor je post in de Shopify Community! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wat opheldering wilt over je geblokte winkel.

Omdat dit soort vragen account specifiek zijn is het lastig deze te beantwoorden op onze Community. Het is daarom beter om in te loggen op ons helpcentrum en direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Het Nederlandse Ondersteuningsteam staat daar voor je klaar om deze zaak samen met jou te onderzoeken!

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog