Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hey, Ik ben nu een tijdje bezig alleen ben ik zojuist geblokt door shopify. Erg jammer en wil dit graag rechtzetten. Ook verwerk ik mijn orders altijd binnen 1 dag en doe ik mijn klantenservice goed. Hebben mensen hier eerder last van gehad? Zo ja hoe heb je dit dan opgelost.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @nielshavik,
Hartelijk dank voor je post in de Shopify Community! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wat opheldering wilt over je geblokte winkel.
Omdat dit soort vragen account specifiek zijn is het lastig deze te beantwoorden op onze Community. Het is daarom beter om in te loggen op ons helpcentrum en direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Het Nederlandse Ondersteuningsteam staat daar voor je klaar om deze zaak samen met jou te onderzoeken!
Groeten,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @nielshavik,
Hartelijk dank voor je post in de Shopify Community! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wat opheldering wilt over je geblokte winkel.
Omdat dit soort vragen account specifiek zijn is het lastig deze te beantwoorden op onze Community. Het is daarom beter om in te loggen op ons helpcentrum en direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Het Nederlandse Ondersteuningsteam staat daar voor je klaar om deze zaak samen met jou te onderzoeken!
Groeten,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024