FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Shopify domein verhuizen naar andere provider

Untouched
Bezoeker
3 0 0

Hallo allemaal! 

Wij gaan over naar Woocommerce dus onze developer heeft een verhuiscode nodig van Shopify om het domein over te zetten naar Woocommerce. 

Weet iemand hoe ik dit kan doen? 

Alvast heel erg bedankt!

Nicole

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Untouched

Jay hier van Shopify, hartelijk bedankt voor het plaatsen van je onderwerp.

Je kunt de volgende stappen volgen om een verhuiscode te ontvangen zodat je door Shopify beheerde domein kan worden overgedragen naar een alternatief platform:

  1. Klik het Shopify-beheercentrum van je Shopify-winkel op Onlinewinkel > Domeinen.
  2. Klik in de sectie Door Shopify beheerde domeinen op de naam van het domein dat je wilt overdragen.
  3. Klik op Domein overdragen > Overdragen naar een andere provider.
  4. Controleer de informatie en klik op Bevestigen. De autorisatiecode voor het domein wordt weergegeven op de informatiepagina van je domein.
  5. Geef de autorisatiecode voor het domein aan je nieuwe domeinprovider om de overdracht te verifiëren.

Er kunnen wat factoren zijn die het verhuizen van je domein wat kunnen uitstellen. Ik nodig je daarom uit om de sectie 'Je door Shopify beheerde domein verplaatsen naar een andere domeinprovider' binnen onze 'Door Shopify beheerde domeinen verplaatsen naar een andere winkel of domeinprovider' hulpartikel te lezen. Hier kan je wat meer informatie vinden over het verhuizen van domeinen vanuit je Shopify-beheercentrum. 

Ik vind het ten slotte jammer om te horen dat je hebt besloten om onze platform te verlaten! Weet dat je altijd welkom terug bij Shopify bent als je ooit besluit om terug te keren. 🙂 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Untouched

Jay hier van Shopify, hartelijk bedankt voor het plaatsen van je onderwerp.

Je kunt de volgende stappen volgen om een verhuiscode te ontvangen zodat je door Shopify beheerde domein kan worden overgedragen naar een alternatief platform:

  1. Klik het Shopify-beheercentrum van je Shopify-winkel op Onlinewinkel > Domeinen.
  2. Klik in de sectie Door Shopify beheerde domeinen op de naam van het domein dat je wilt overdragen.
  3. Klik op Domein overdragen > Overdragen naar een andere provider.
  4. Controleer de informatie en klik op Bevestigen. De autorisatiecode voor het domein wordt weergegeven op de informatiepagina van je domein.
  5. Geef de autorisatiecode voor het domein aan je nieuwe domeinprovider om de overdracht te verifiëren.

Er kunnen wat factoren zijn die het verhuizen van je domein wat kunnen uitstellen. Ik nodig je daarom uit om de sectie 'Je door Shopify beheerde domein verplaatsen naar een andere domeinprovider' binnen onze 'Door Shopify beheerde domeinen verplaatsen naar een andere winkel of domeinprovider' hulpartikel te lezen. Hier kan je wat meer informatie vinden over het verhuizen van domeinen vanuit je Shopify-beheercentrum. 

Ik vind het ten slotte jammer om te horen dat je hebt besloten om onze platform te verlaten! Weet dat je altijd welkom terug bij Shopify bent als je ooit besluit om terug te keren. 🙂 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog