Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Goedemorgen,
Ik ben nieuw met shopify. Ik wil mijn belastingaangifte graag doen. Maar ik kan nergens facturen terugvinden om in de administratie te stoppen.
Ik ben op zoek naar een specificatie van Shopify waarin mijn uitbetalingen staan, en alle kosten die al zijn afgetrokken. Waar kan ik dit vinden?
Groetjes, en bedankt alvast.
Beste @bartr,
Iris hier van Shopify support.
Ik help je graag met je vraag over de facturen die u in uw admin kunt terug vinden. Op de pagina Facturering kun je je factuurgegevens en factureringsmethode beheren en facturen en kosten bekijken. Als je vrij nieuw ben, dan kan het help document: Inzicht in je factuur ook handig zijn om in te lezen.
Op je factuur staan alle kosten van je Shopify-account inclusief abonnementskosten, app-kosten, transactiekosten, etc. Je kunt op twee manieren je gegevens uit de admin halen. Je kunt alle gegevens exporteren naar een CSV bestand of facturen individueel downloaden.
Klik in het Shopify-beheercentrum op Instellingen > Facturering.
Klik op Overzicht Shopify-account bekijken.
Klik op de pagina Accountoverzicht op Volledige overzicht bekijken.
Selecteer een tijdsbestek met behulp van de datumkiezer om alle kosten binnen dat tijdsbestek te bekijken.
Je kunt de gegevens voor een factuur ook exporteren naar een CSV-bestand. Zie hiervoor de stappen hieronder.
Klik in het Shopify-beheercentrum op Instellingen > Facturering.
Klik in het gedeelte facturen onder recente facturenop een factureringsitem.
Klik op CSV-bestand exporteren.
Selecteer het type CSV-bestand dat je wilt en klik vervolgens op kosten exporteren.
Nadat je de factuur hebt geëxporteerd, ontvang je het CSV-bestand in een e-mailbericht naar het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld.