Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik krijg in het Shopify Help Center iedere keer de melding: "Unable to establish a connection."
Mijn internetconnectie is in orde, ik heb de cookies en browser cache verwijderd en andere browsers geprobeerd. Ik wil dit aan shopify laten weten, maar hoe kan ik dat doen? Is er een e-mailadres waar ik naar toe kan mailen?
Hoi @yuui vriendelijk bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je aangeeft dat je de foutmelding "Unable to establish a connection" ontvangt wanneer je ons helpcentrum bezoekt. Wij hebben geen onderbrekingen ervaren met ons helpcentrum. De melding die je ontvangt, klinkt ook als een lokaal probleem. Nu begrijp ik dat je al hebt aangegeven dat je de cache hebt verwijderd, en ook een andere browser hebt geprobeerd.
Wat ik kan adviseren is om te controleren of je gebruik maakt van de meest recente versie van je browser. Daarnaast kan het helpen om je computer opnieuw op te starten. Probeer vervolgens hier te klikken om te kijken of je ons hulpcentrum kunt openen. Mocht dit niet helpen, deel vooral een screenshot met ons waarin de foutmelding zichtbaar is. We kijken natuurlijk graag met je mee.
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog