Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste community,
Wij zoeken hulp voor een koppeling met de shopify webshop. Wij hebben momenteel een website gebouwd met Squarespace maar zijn niet tevreden met de webshop. Voordat we onze website gehele overzetten, willen we een koppeling maken met de shopify webshop naar onze website. In andere woorden, wij willen dat wanneer klanten bij ons een product (sample) kopen degene wordt doorverbonden naar de shopify pagina waar ze hun bestelling kunnen plaatsen. Kunnen jullie ons hierbij helpen?
Met vriendelijke groet,
Leva Konate
Account Executive
Pretty Plastic
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @PrettyPlastic,
Wat leuk dat je Shopify overweegt voor je webwinkel! Als ik het goed begrijp wil je dus dat je klanten op je Squarespace website nog het product kunnen selecteren om te kopen en vervolgens wil je dat de klanten worden doorverbonden naar de Shopify checkout?
Je kan dit doen met behulp van de Shopify Koopknop. Check ons helpdocument over de 'Koopknop' voor meer informatie over dit onderwerp. Koopknoppen helpen je om je producten toe te voegen aan je externe website en blogberichten. Ze maken ook het kopen van de producten voor klanten eenvoudiger door de noodzaak weg te nemen om naar een aparte pagina te gaan om hun bestelling te voltooien. De Koopknop werkt dus als een snelkoppeling naar de Shopify Checkout.
Mocht je tevreden zijn over Shopify en mocht het platform beter bij de doeleinden van je onderneming passen dan kan je dit helpdocument over 'Migrate from Squarespace' doornemen voor een stap voor stap uitleg hoe je dit kan doen.
Ik wil je heel veel plezier en succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @PrettyPlastic,
Wat leuk dat je Shopify overweegt voor je webwinkel! Als ik het goed begrijp wil je dus dat je klanten op je Squarespace website nog het product kunnen selecteren om te kopen en vervolgens wil je dat de klanten worden doorverbonden naar de Shopify checkout?
Je kan dit doen met behulp van de Shopify Koopknop. Check ons helpdocument over de 'Koopknop' voor meer informatie over dit onderwerp. Koopknoppen helpen je om je producten toe te voegen aan je externe website en blogberichten. Ze maken ook het kopen van de producten voor klanten eenvoudiger door de noodzaak weg te nemen om naar een aparte pagina te gaan om hun bestelling te voltooien. De Koopknop werkt dus als een snelkoppeling naar de Shopify Checkout.
Mocht je tevreden zijn over Shopify en mocht het platform beter bij de doeleinden van je onderneming passen dan kan je dit helpdocument over 'Migrate from Squarespace' doornemen voor een stap voor stap uitleg hoe je dit kan doen.
Ik wil je heel veel plezier en succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024