FROM CACHE - nl_header

Shopify meertalig ?

wiml
Bezoeker
1 0 0

vind geen eenduidig antwoord en instellingen om shopify meertalig te maken ? 

 

sommige templates vermelden wel dat ze de functie hebben om 'multilingual' te zijn ? maar kosten snel 170€ ... 

 

Iemand ervaring dat dit dan effectief werkt ?

 

blijven dergelijke templates dan up-to-date met upgrades van shopify ? ... 

 

Kent er iemand een gratis template die meertaligheid ondersteunt om eens te testen ? 

2 ANTWOORDEN 2

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @wiml !

 

Vincent hier van Shopify!

 

De meertaligheid van thema's heeft altijd betrekking op de beschikbaarheid van het thema in meerdere talen, niet op de mogelijkheid om de website automatisch in meerdere talen aan te bieden. Alle door Shopify ontwikkelde gratis thema's zijn beschikbaar in verschillende talen (Engels, Nederlands, Duits, Frans, etc.).

 

Er zijn verschillende mogelijkheden om de website in meerdere talen aan te bieden aan de klant, dus om de eindklant de keuze te geven om een andere taal te kiezen; de makkelijkste manier om dit te bereiken is met behulp van een app. Als je hier klikt, zul je een overzicht zien van apps die hiervoor gebruikt kunnen worden.

 

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars, dus de apps verschillen van elkaar qua functionaliteit en prijs. De meeste apps bieden ook een gratis trial, dus je kunt de beschrijvingen van de apps lezen en vervolgens de apps gratis uitproberen in je winkel. Als je vragen hebt over een specifieke app, kun je die vraag direct aan de ontwikkelaars van de app stellen, door op de app-pagina naar beneden te scrollen tot je dit overzicht met de contactgegevens ziet:

 

05-04-fa18s-036tb

 

Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is! 🙂

 

Met vriendelijke groet,

 

Vincent

 

 

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

Bjarne
Bezoeker
1 0 0

Hallo @Vincent,

Bedankt voor het geven van deze oplossing hier. Helaas heeft het mij niet geholpen. Het probleem is dat geen enkele app de pagina's vertaald. We hebben op jouw aanraden Langify geïnstalleerd en geprobeerd. Na alle configuraties en het meerdere dagen achter elkaar te hebben geprobeerd lukt het niet om iets van vertaling op onze shopify site te krijgen. Alle teksten blijven in het Nederlands staan. We hebben samen met onze leverancier van producten Bigbuy een 360graden shop van Shopify. De automatische koppeling voegt de producten en het menu toe. Echter de pagina's die wij zelf hebben toegevoegd op Shopify worden ook niet vertaald. Heeft dit te maken met de automatische koppeling? En weet jij een andere manier om alsnog een vertaling van onze site voor elkaar te krijgen? 

 

Ik hoop dat je mij kan helpen. 

 

Met vriendelijke groet,

Bjarne van bbloko