FROM CACHE - nl_header

Shopify Payment Storingen

Shopify Payment Storingen

JohnYM
Toerist
8 0 1

Wie heeft er nog meer problemen met Shopify Payment? 

Hieronder 2 dingen die bij ons nu spelen en waar ik van baal want het kost mij klanten & inkomsten!

*BETALING KAN NIET VERWERKT WORDEN I.V.M. TECHNISCHE REDENEN

De laatste tijd krijg ik geregeld onderstaande te zien bij bestellingen. Voorbeeld is Bancontact maar ook met iDEAL  Soms krijgt de klant het alsnog er doorheen maar soms ook niet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan een betaling van € .....  EUR niet verwerken op Bancontact.

18:39

Je betaling kan om technische redenen niet verwerkt worden. Probeer het opnieuw of gebruik een andere betaalmethode.
--------------------------------------------------------------------------

Dit allemaal is begonnen sinds ze die nieuwe regels hebben ingevoerd voor die extra FEE bij externe betalingsproviders zoals MOLLIE.

Daarvoor had ik 99,9% geen last van storingen, maar toen had ik IDEAL & BANCONTACT bij MOLLIE, maar sinds die veranderingen is het raak hier. En helaas lees ik het ook op de Facebook Groep. Shopify NL 

*BANCONTACT:

Als ik die aan of uitzet bij Shopify Payment krijg ik ook geen bevestigingsemail en er komt ook niets in de activiteit te staan in ADMIN. Dus naar mijn gevoel gaat er daar ook iets niet goed.
Nu kan ik overstappen naar MOLLIE maar dan moet ik nog eens extra FEE gaan betalen voor iets wat Shopify ook aanbied, wat alleen niet werkt 😞

Shopify,
- Wat is er aan de hand? 
- Hoe kan ik een onderneming draaien als het betalingssysteem wat jullie ons opdringen niet stabiel werkt en klanten daardoor weg gaan? 
- Wat doen jullie hieraan?
- Wij betalen wel elke 30dgn abonnement, dan mogen wij er toch vanuit gaan dat het betalingssysteem Shopify Payment goed draait. En anders die hoge FEE eraf halen voor externe betalingssystemen zodat wij wel onze onderneming goed kunnen draaien.

2 ANTWOORDEN 2

BySiem22
Bezoeker
3 0 0

Is het probleem bij u opgelost?

Ik heb precies hetzelfde probleem.

MomEntrepreneur
Bezoeker
1 0 0

Ook hier hetzelfde probleem, maar dan met IDEAL.

Veel conversie misgelopen door dit probleem