FROM CACHE - nl_header

Shopify Payments-account: Kan een deel van je gegevens niet verifiëren.

Shopify Payments-account: Kan een deel van je gegevens niet verifiëren.

93lines
Bezoeker
1 0 0

Beste, 

We proberen al enkele dagen ons Shopify Payments account te activeren. We hebben zowel een rijbewijs als elektricteitsfactuur opgestuurd maar krijgen de melding "Kan een deel van je gegevens niet verifiëren.", echter is het totaal niet duidelijk over welke gegevens dit gaat. Ook de klantendienst van Shopify reageert niet. Kortom hoe moet dit verder? Want alles wordt momenteel geblokkeerd ... 

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Hallo @93lines 

Welkom bij de Shopify Community en bedankt voor je post! Om Shopify Payments te activeren dien je inderdaad een aantal documenten te uploaden ter verificatie van je identiteit en je adres. Dit heeft te maken met verschillende regelgevingen in bepaalde landen en het doel is om misbruik van de Shopify Payments betalingsgateway te voorkomen.

De foutmelding die je te zien krijgt kan te maken hebben met het feit dat niet alle benodigde informatie op het geleverde document staat, het document onleesbaar is of dat dit niet het juiste document is dat je dient te uploaden.

Dit zijn de documenttypen die worden geaccepteerd voor personen en bedrijven in Nederland:

Identiteitsdocumenten:

• Paspoort
  • Rijbewijs: scans van voor- en achterkant zijn vereist
  • Nationaal ID: scans van voor- en achterkant zijn vereist
  • Verblijfsvergunning-ID
  • Nederlands vreemdelingendocument

Adresdocumenten:

• Gas-, water- of elektriciteitsrekening
  • Verklaring van een financiële instelling
  • Door de overheid uitgegeven brief
  • Bewijs van woonverzekering

Bedrijfs-/entiteitsdocumenten:

• Btw-registratie
  • Bedrijfsregistratiecertificaat
  • Nota van verordeningen

Bij het uploaden van uw documenten raad ik je aan om er zeker van te zijn dat het document in zijn geheel zichtbaar is, inclusief de randen. Het is van belang dat de benodigde gegevens zoals adres, geboortedatum en je naam goed zichtbaar zijn en overeenkomen met de data die je hebt opgegeven toen je de Shopify Payments gateway hebt ingesteld. Mocht het document dat je hebt gebruikt niet goed leesbaar zijn dan raad ik je aan één van de andere document opties, die hierboven zijn genoemd, te selecteren. Alle bovenstaande informatie kan je ook terugvinden in dit hulpdocument over Shopify Payments voor Nederland

Mocht je toch problemen blijven ervaren met het uploaden van je documenten twijfel dan niet om contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Daar nemen we graag samen met jou een kijkje naar wat de oorzaak kan zijn van de foutmelding die je te zien krijgt.

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog