FROM CACHE - nl_header

Shopify Payments IDEAL niet zichtbaar

deedforyou
Nieuw lid
2 0 0

Ik heb Shopify Payments geactiveerd alleen bij mijn webshop uitbetaalopties komt geen IDEAL te staan. Tevens staat bij IDEAL in de instellingen dat ik nog een KvK-nummer moet opgeven terwijl ik dit wel al heb gedaan. Graag hulp en alvast bedankt voor het meedenken!

1 ANTWOORD 1
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
166 86 21

Hey @deedforyou!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!  

Wanneer lokale betaalmethoden (zoals bijvoorbeeld iDEAL) worden ingesteld als betaalmethoden via Shopify Payments dan zal ook een KvK-nummer moeten worden toegevoegd aan je Shopify Payments account. Mocht er geen KvK-nummer zijn toegevoegd tijdens het aanmaken van je Shopify Payments account dan is het ook niet meer mogelijk om deze zelf handmatig toe te voegen.

Wat je in dit geval zal moeten doen is contact opnemen met onze Nederlandstalige ondersteuningsteam zodat wij je ticket vervolgens door kunnen sturen naar onze Shopify Payments afdeling. Onze Shopify Payments afdeling kan je vervolgens verder helpen met het toevoegen van je KvK-nummer aan je Shopify Payments account zodat je iDEAL als betaalmethoden via Shopify Payments kunt instellen. 

Let op! Omdat onze Shopify Payments afdeling één van onze drukste afdelingen is kan het even duren voordat ze in staat zijn om je hier verder mee te helpen. Ik stel daarom voor dat je overweegt om in de tussentijd iDEAL via (Mollie) in te stellen zodat je klanten alsnog via iDEAL kunnen afrekenen in je webwinkel. Zodra onze Shopify Payments afdeling je KvK-nummer heeft weten toe te voegen aan je Shopify Payments account zal iDEAL via Shopify Payments beschikbaar zijn voor je klanten. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog