FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Shopify Payments IDEAL niet zichtbaar

Opgelost

Shopify Payments IDEAL niet zichtbaar

deedforyou
Bezoeker
2 0 0

Ik heb Shopify Payments geactiveerd alleen bij mijn webshop uitbetaalopties komt geen IDEAL te staan. Tevens staat bij IDEAL in de instellingen dat ik nog een KvK-nummer moet opgeven terwijl ik dit wel al heb gedaan. Graag hulp en alvast bedankt voor het meedenken!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @deedforyou & @Devian,

Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor jullie contributie binnen dit onderwerp! 

@Devian, ik werk zelf niet voor onze Trust & Safety afdeling, dus ik kan in dit geval geen verdere inzicht met je delen omtrent jouw specifieke kwestie. Mocht je nog problemen ervaren met de weergave van iDEAL via Shopify Payments, aarzel dan niet om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen zodat we een kijkje kunnen nemen in je account en je vervolgens verder kunnen helpen.  

@deedforyou, in jouw geval klinkt het alsof je Shopify Payments account eventueel tijdelijk in de wacht staat terwijl wij je account controleren. Standaard wanneer een Shopify Payments account in de wacht staat wordt er een KvK-melding weergegeven boven de lokale betaalmethodes (waaronder ook iDEAL) binnen je Shopify Payments account. Je kunt in dit geval deze melding negeren aangezien je hoogstwaarschijnlijk al je KvK-nummer in hebt gediend toen je je Shopify Payments account voor het eerst had ingesteld.     

Hoogstwaarschijnlijk zul je wat documentatie moeten uploaden om bepaalde informatie in je account te verifiëren (bijvoorbeeld je identiteit, adres of bedrijfsgegevens). Als je vanuit je Shopify-account rechtsbovenin op het bel-icoontje drukt dan kun je vervolgens op het Er is informatie nodig om Shopify Payments te kunnen blijven gebruiken melding drukken. Hier kun je vervolgens de aangevraagde documentatie uploaden om de gegevens in je Shopify Payments account te verifiëren. Als je een Nederlandse gebruiker bent dan kun je hier klikken om de geaccepteerde document-types te kunnen bekijken. Als je een Belgische gebruiker bent dan kun je hier klikken om de geaccepteerde document-types te bekijken

Als je geen upload link in je Shopify-account ziet staan - of je hebt hier verdere vragen over - aarzel niet om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen en dan helpen we je graag verder. Ten slotte deel ik ook graag het 'Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu?' Community Blog artikel met je, waar je hier meer over kunt lezen. 

Groetjes!

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @deedforyou!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!  

Wanneer lokale betaalmethoden (zoals bijvoorbeeld iDEAL) worden ingesteld als betaalmethoden via Shopify Payments dan zal ook een KvK-nummer moeten worden toegevoegd aan je Shopify Payments account. Mocht er geen KvK-nummer zijn toegevoegd tijdens het aanmaken van je Shopify Payments account dan is het ook niet meer mogelijk om deze zelf handmatig toe te voegen.

Wat je in dit geval zal moeten doen is contact opnemen met onze Nederlandstalige ondersteuningsteam zodat wij je ticket vervolgens door kunnen sturen naar onze Shopify Payments afdeling. Onze Shopify Payments afdeling kan je vervolgens verder helpen met het toevoegen van je KvK-nummer aan je Shopify Payments account zodat je iDEAL als betaalmethoden via Shopify Payments kunt instellen. 

Let op! Omdat onze Shopify Payments afdeling één van onze drukste afdelingen is kan het even duren voordat ze in staat zijn om je hier verder mee te helpen. Ik stel daarom voor dat je overweegt om in de tussentijd iDEAL via (Mollie) in te stellen zodat je klanten alsnog via iDEAL kunnen afrekenen in je webwinkel. Zodra onze Shopify Payments afdeling je KvK-nummer heeft weten toe te voegen aan je Shopify Payments account zal iDEAL via Shopify Payments beschikbaar zijn voor je klanten. 

Groeten, Jay

Devian
Toerist
3 0 1

Heb exact hetzelfde probleem, maar bij mij is tijdens de bouw spontaan de site dichtgegooid om allerlei vage redenen die niet verklaard konden worden, en na een hoop gedoe met de waardeloze Shopify Trust & Safety Team (die letterlijk alleen tijd en geld heeft lopen verspillen zonder reden te willen geven) is de account weer open maar zie ik iDEAL niet, terwijl er eerder (voor de onnodige shut-down) een betaling is geweest via iDEAL. 
Twijfel weer om verder te gaan met Shopify...

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @deedforyou & @Devian,

Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor jullie contributie binnen dit onderwerp! 

@Devian, ik werk zelf niet voor onze Trust & Safety afdeling, dus ik kan in dit geval geen verdere inzicht met je delen omtrent jouw specifieke kwestie. Mocht je nog problemen ervaren met de weergave van iDEAL via Shopify Payments, aarzel dan niet om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen zodat we een kijkje kunnen nemen in je account en je vervolgens verder kunnen helpen.  

@deedforyou, in jouw geval klinkt het alsof je Shopify Payments account eventueel tijdelijk in de wacht staat terwijl wij je account controleren. Standaard wanneer een Shopify Payments account in de wacht staat wordt er een KvK-melding weergegeven boven de lokale betaalmethodes (waaronder ook iDEAL) binnen je Shopify Payments account. Je kunt in dit geval deze melding negeren aangezien je hoogstwaarschijnlijk al je KvK-nummer in hebt gediend toen je je Shopify Payments account voor het eerst had ingesteld.     

Hoogstwaarschijnlijk zul je wat documentatie moeten uploaden om bepaalde informatie in je account te verifiëren (bijvoorbeeld je identiteit, adres of bedrijfsgegevens). Als je vanuit je Shopify-account rechtsbovenin op het bel-icoontje drukt dan kun je vervolgens op het Er is informatie nodig om Shopify Payments te kunnen blijven gebruiken melding drukken. Hier kun je vervolgens de aangevraagde documentatie uploaden om de gegevens in je Shopify Payments account te verifiëren. Als je een Nederlandse gebruiker bent dan kun je hier klikken om de geaccepteerde document-types te kunnen bekijken. Als je een Belgische gebruiker bent dan kun je hier klikken om de geaccepteerde document-types te bekijken

Als je geen upload link in je Shopify-account ziet staan - of je hebt hier verdere vragen over - aarzel niet om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen en dan helpen we je graag verder. Ten slotte deel ik ook graag het 'Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu?' Community Blog artikel met je, waar je hier meer over kunt lezen. 

Groetjes!