Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik heb shopify payments ingesteld bij instellingen, maar als ik nu iemand op mijn webshop mijn product laat bestellen, is de enige betaaloptie paypal en staan de betaalmethodes van shopify payments er niet tussen.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @Gadfix,
Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatie documenten dient in te dienen om gebruik te maken van Shopify Payments. Er zijn namelijk een aantal vereisten waaraan je dient te voldoen voordat je gebruik kunt maken van Shopify Payments. Ik wil je aanraden dit helpdocument over 'Shopify Payments Nederland - Vereisten voor Shopify Payments' door te nemen. Ik wil je ook aanraden deze Shopify Community Blog over Shopify Payments te raadplegen. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt met betrekking tot deze kwestie.
Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @Gadfix,
Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatie documenten dient in te dienen om gebruik te maken van Shopify Payments. Er zijn namelijk een aantal vereisten waaraan je dient te voldoen voordat je gebruik kunt maken van Shopify Payments. Ik wil je aanraden dit helpdocument over 'Shopify Payments Nederland - Vereisten voor Shopify Payments' door te nemen. Ik wil je ook aanraden deze Shopify Community Blog over Shopify Payments te raadplegen. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt met betrekking tot deze kwestie.
Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!
Hallo Arno, bedankt voor je reactie! Ik heb echter alles doorgekeken en geprobeerd, maar nog steeds staan de betaalmethodes niet als optie op mijn webshop. Ik heb nergens de optie om mijn bedrijf bewijs documenten te uploaden. Ik kan nu helaas niet beginnen met verkopen en vind dat erg jammer. Weet je misschien nog een andere oorzaak waardoor het kan komen en een oplossing ervoor? Erg bedankt voor uw moeite.
Hallo Gadfix. Ik vind het vervelend om te horen dat de bronnen die ik heb gedeeld niet hebben geholpen bij het vinden van een oplossing.
Het kan zeker zijn dat er een andere oorzaak is dat de betaalmethodes nog steeds niet zichtbaar zijn. Echter kan ik dit niet inzien omdat ik momenteel vanwege Privacy redenen geen toegang heb tot je account.
Het is daarom beter om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken!
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024