FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Shopify Payments Risk

Opgelost

Shopify Payments Risk

Chevko
Nieuw lid
4 0 0

Hallo,

Ik kreeg gisteren een mail gestuurd dat mijn online winkel niet langer word ondersteund door shopify payments. Ik vind dit zeer jammer om te horen, vooral omdat de reden niet heel duidelijk is. Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen om het terug te activeren? Mijn ticket nummer is: 25977209

Met vriendelijke groet,

C

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Chevko!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp.

Ik heb even je ticket opgezocht en ik zie dat je hier inderdaad op vrijdag (17 september, 2021) een e-mail over hebt ontvangen. Mocht je verder aanvullende vragen hebben met betrekking tot deze kwestie dan stel ik voor dat je even rechtstreeks reageert op de e-mail die je of vrijdag hebt ontvangen. Zo wordt je namelijk direct in contact gebracht met de juiste afdeling die je vervolgens het beste verder kunnen helpen met enkele aanvullende vragen. 

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Chevko!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp.

Ik heb even je ticket opgezocht en ik zie dat je hier inderdaad op vrijdag (17 september, 2021) een e-mail over hebt ontvangen. Mocht je verder aanvullende vragen hebben met betrekking tot deze kwestie dan stel ik voor dat je even rechtstreeks reageert op de e-mail die je of vrijdag hebt ontvangen. Zo wordt je namelijk direct in contact gebracht met de juiste afdeling die je vervolgens het beste verder kunnen helpen met enkele aanvullende vragen. 

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog