FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

shopify payments

shopify payments

reneckes
Bezoeker
1 0 0

Hallo, 

Mijn shopify payments werkt niet. Ik heb dit probleem al eerder gehad en mijn payments staan nu nog steeds op hold. Er wordt gevraagd of ik mijn adres kan verifiëren maar ik heb via een website een amerikaans business adres gekocht. Hoe kan ik dit oplossen? 

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @reneckes,

Hartelijk dank voor je bijdrage in de Community. Wij hebben in de Community een blog geschreven over dit onderwerp. Ik wil je aanraden deze Shopify Blog over 'Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu?' door te nemen voor nog meer informatie hierover. Hier kun je ook in teruglezen wat de meest voorkomende reden zijn dat bepaalde documenten niet geaccepteerd worden.

Mocht je echter problemen blijven ervaren met het uploaden van je verificatiedocumenten, vanwege je Amerikaanse business adres dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met het Shopify Ondersteuningsteam. Omdat dit soort vragen namelijk account specifiek zijn is het lastig deze te beantwoorden en op te lossen via onze Community. Het is daarom beter om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken! Ik wil je ook aanraden deze blogpost te lezen over hoe wij je kunnen helpen met het beantwoorden van vragen. Hier word ingegaan over welke ondersteunings types wij bieden op Shopify en hoe de Community het beste gebruikt kan worden!

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog