FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Shopify Support - Veelgestelde vragen

Shopify Support - Veelgestelde vragen

TyW
Shopify Staff (Retired)
463 71 1175

Wat is Shopify?

Shopify is een e-commerce platform waarmee u een bedrijf kunt starten, uitbreiden en beheren. Shopify-ondernemers kunnen profiteren van verkopen op internet, mobiele apparaten, sociale media, fysieke locaties en popup-winkels.

Wat is ondersteuning in het Nederlands?

Ons Nederlands-sprekende team lost technische problemen op en helpt u uw bedrijf te laten groeien.

Hoe neem ik contact op met Nederlandse Shopify Ondersteuning?

We bieden Nederlandse ondersteuning via ons Helpcentrum. U kunt hier ook contact opnemen met onze Engelstalige ondersteuning.

Hoe neem ik contact op met Shopify?

Privacy- en gegevensbeveiliging zijn erg belangrijk voor ons. Om u optimaal te kunnen ondersteunen, moet het e-mailadres waarmee u contact met ons opneemt exact overeenkomen met het e-mailadres dat is geregistreerd bij de account die u wilt bespreken. U vindt dit adres in uw Shopify-beheercentrum door op uw profiel te klikken in het gedeelte Instellingen > Account. Het is ook het e-mailadres dat u gebruikt om u aan te melden bij uw Shopify-account.

Opmerking: als u meerdere winkels heeft die aan hetzelfde e-mailadres zijn gekoppeld, raden we u aan in uw e-mail de naam op te geven van de winkel die u wilt bespreken. Als u een vraag heeft over uw facturen of uw domein, is het essentieel dat de eigenaar van de winkel contact met ons opneemt.

Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?

Als u uw wachtwoord opnieuw moet instellen, klikt u op deze link: uw wachtwoord opnieuw instellen. Als u de naam van uw winkel niet meer weet, voert u uw e-mailadres daar invoeren. Er wordt dan een e-mail voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord verzonden voor alle winkels die aan uw e-mailadres zijn gekoppeld.

Aan wie kan ik vragen stellen over apps of thema's van derden?

We raden u aan rechtstreeks contact op te nemen met de ontwikkelaars van deze apps of thema's, omdat zij u het beste kunnen helpen.

Apps of thema's die niet door Shopify zijn ontwikkeld, kunnen het best worden ondersteund door de ontwerper of ontwikkelaar.

Maar we bekijken graag uw situatie en proberen u naar de volgende stappen te brengen.

Het product dat ik heb besteld is niet aangekomen. Wat moet ik doen?

Klik hier om onze veelgestelde vragen voor kopers te lezen

Waar vind ik meer informatie in het Nederlands?

• Ons Helpcentrum bevat veel nuttige informatie.
  • Gratis artikelen zijn beschikbaar op ons blog.
  • Community is waar u advies kunt krijgen van andere ondernemers of experts.
  • Neem deel aan onze webinars en zie hoe u uw winkel kunt opzetten.
  • Gratis tools voor uw bedrijf.
  • Ons YouTube-kanaal biedt een breed scala aan zelfstudies.
  • Onze servicevoorwaarden zijn beschikbaar voor juridische vragen.

TyW | Online Community Manager @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 ANTWOORDEN 0