Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Is er een mogelijkheid om je gereserveerde tegoeden en bank balance sneller naar je rekening gestort te krijgen? Hier zit nu soms een hele lange periode tussen soms 2 maanden.
Hallo @RDbo,
Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag!
Als ons Shopify Payments Team een gedeelte van je fondsen heeft gereserveerd dan bestaat er niet de mogelijkheid om deze sneller uitbetaald te krijgen. Je zal moeten wachten tot de datum die zij je hebben gegeven in de mail die ze hierover hebben gestuurd.
Voor de Balans die niet is opgenomen in je gereserveerde fondsen kun je instellen hoe vaak je uitbetaald wilt worden bij je Shopify Payments instellingen. Dit is elke werkdag, wekelijks of maandelijks. Lees hierover meer in ons helpdocument Shopify Payments-uitbetalingen plannen. Hier kan je ook instructies terugvinden voor hoe je dit kunt instellen. Als je elke werkdag uitbetaald wilt worden kan het 2-3 werkdagen duren voordat het geld op je bankrekening verschijnt. Ook dit proces kan niet worden versneld. Lees hierover meer in ons helpdocument Shopify Payments Nederland - betaalperioden. Voor België gelden overigens dezelfde wachttijden van 2-3 werkdagen.
Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024