FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Slechte communicatie

Slechte communicatie

theprettystuff
Bezoeker
3 0 0

Jullie zijn slecht bereikbaar. Telefoonnummers op de website die het niet doen en na uren zoeken vind je deze pagina om je vraag te kunnen stellen. Ik had meer  verwacht van zon groot platform.

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Theprettystuff, 

mijn naam is Peter, van Shopify Support. Ik begrijp dat u op meerdere manieren heeft geprobeerd contact met ons te zoeken, maar dat dit niet wilde lukken. Dit is natuurlijk niet goed om te horen, en ook enigszins verrassend. 

Ik heb voor de zekerheid even een aantal zoektermen gebruikt op Google, en in alle gevallen zijn links naar onze ondersteuning de eerste zoekresultaten die geen Google Ads zijn en ook de eerste Google Ads): 

shopify ondersteuning.pngen als ik zoek naar "shopify chat":shopify chat.png

Vervolgens kunt u de volgende stap kiezen om een email-ticket aan te maken: 

1. Klik hier om in te loggen via ons Helpcentrum.

2. Klik op Inloggen om in te loggen op uw Shopify-account (u kunt ook klikken op ik heb geen account, maar in dat geval kunnen wij veel specifieke informatie waarvoor wij toegang nodig hebben tot uw account niet bekijken).

login.png

3. Volg de stappen om in te loggen op uw account en selecteer vervolgens de winkel waar u een vraag over heeft.

4. Selecteer vervolgens een onderwerp uit de lijst die het dichts in de buurt komt van uw vraag.

5. Na het doorlopen van de lijst met onderwerpen kiest u Laat een bericht achter.

19-32-6hxs9-ytviu.png

6. Voeg uw vraag toe in de sectie Je bericht met zoveel mogelijk context. Voeg indien van toepassing een bijlage toe aan uw e-mail.
Als u in plaats daarvan liever wilt chatten of teruggebeld wilt worden, kan dat ook, maar alleen in het Engels. Klik op Doorgaan naar ondersteuning in het Engels. U zult daar de opties zien voor Chat with us en Call Us (de callback optie kan in zeldzame gevallen niet zichtbaar zijn, als we hebben vastgesteld dat de wachttijd onacceptabel lang zou zijn, en wij u via chat of email betere ondersteuning kunnen bieden). 

Ik vroeg me daarom af of u iets meer kunt uitleggen over op welke manieren u heeft geprobeerd te zoeken, zodat wij eventuelen gaten in onze bereikbaarheid goed kunnen dichten en andere winkeliers niet tegen dezelfde problemen aanlopen als u! 

Ik ga ervan uit u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog