Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste,
Ik heb op 16 juni j.l. een bestaand domein (domein van derden, GSuite)gekoppeld. Dat is gelukt, alleen is de SSL nog steeds in behandeling na meer dan 48 uur te hebben gewacht. Nu heb ik de stappen opgevolgd die staan beschreven in Shopify Help Center, maar ik kom er helaas niet uit. Meer concreet: Ik heb de A Record (host: @ ; verwijst naar: 23.227.38.65) en CNAME(host: www ; verwijst naar: shops.myshopify.com) aangepast in mijn DNS. Hierdoor is mijn domein weliswaar gekoppeld aan Shopify, maar dat lijkt niet het probleem omtrent SSL op te lossen.
Iemand die mij verder kan helpen of van waardevolle adviezen kan voorzien? Ik hoor het heel graag.
Groeten,
Albian
Beste Albian,
Iris hier van Shopify, ik help je graag verder.
Ik weet hoe belangrijk een SSL certificaat kan zijn voor jouw webwinkel, dus ik help graag verder. Zonder domein naam kan ik uw instellingen niet nakijken maar meestal bij dit soort problemen is er nog één wijziging nodig voor het correct opstellen van een domein.
Je hebt waarschijnlijk in je DNS-records een actief AAAA-record. AAAA-records zouden verwijderd moeten worden bij je externe provider om het mogelijk te maken om een SSL-certificaat uit te reiken.
Na deze wijzigingen zijn aangebracht, kan het maximaal 48 uur duren voordat die wijzigingen van kracht zijn. Als je na 48 uur nog steeds de beveiligingsfout ziet, neem dan alstublieft weer contact met ons op. Hier kan je meer hierover lezen in dit help document:Fout: SSL niet beschikbaar en in dit document wordt uitgelegd wat AAAA-records zijn.
Nadat je jouw domein hebt gekoppeld, heb je misschien ook interesse in het help document voor: Het Doorsturen van Emails voor je Externe Domein. Het is ook een goed idee om voor SEO-doel einden om je sitemap handmatig te verzenden.
Laat me weten of het is gelukt, zo niet dan help ik graag verder, stuur dan aub je domein naam, dan kan ik de instellingen nakijken 😉
Met vriendelijke groet,
Iris E.
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024