Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Goedenavond allen,
De status van ''Primair Domain'' blijft hangen op; ''SSL in behandeling''. Wie kan mij helpen om dit probleem om te lossen? De site is nu niet bereikbaar.
Ik hoor graag.
Groeten,
Kees
Beste Kees,
Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify. Ik help je graag verder met je SSL-certificaat vraag.
Dit soort vragen zijn altijd wat lastig voor de Community leden om op te lossen, zeker zonder het domein naam, omdat er dan niet opgezocht kan worden wat er mis is, zonder de naam is het een beetje gis werk waardoor er geen certificaat kan worden uitgegeven. Zie ook onze Community post: Help ons om jou te helpen voor tips hoe je het meest compleet een vraag stel, en waar, op deze manier krijg je dan het snelste een antwoord op je vraag. Voor dit soort vragen is het waarschijnlijk beter om dit aan de helpdesk te vragen via een e-mail, of op onze Engelstalige Chat, die dit meteen kunnen oplossen.
Maar ik help je toch graag verder met deze vraag, en nu ik je toch hier beantwoord, zal ik uit ondervinding een paar tips geven waar dit mogelijk door kan komen.
Shopify Domein
Als je een Shopify domein hebt gekocht, dan zou je automatisch een moeten krijgen. Soms gaat dit mis en dan kan de helpdesk deze alsnog uitreiken. Laat het hun dus weten als dit het geval is.
Een gekoppelde domein bij een externe domein host
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Mega duidelijk uitgelegd, thanks!
Dag Iris,
Het is geregeld, alleen AAAA-records verwijderen deed het al!
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024