Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Mijn domein naam cuptop.nl staat nu al langer dan 24 uur op ssl in behandeling ik heb al wat dingen gecheckt zoals de DNSSEC en de AAAA maar als het goed is staan die niet aan op godaddy. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo @jheff,
Welkom bij de Shopify Community en bedankt voor je bericht! Ik heb even een kijkje genomen naar je DNS-instellingen voor je domein cuptop.nl en kan zien dat je meerdere A-records hebt ingesteld. Ik heb dit gecheckt op de Google Admin Toolbox website. Zie ook de onderstaande afbeelding:
Er staan meerdere A-records bij je DNS-instellingen, dit dient er maar één te zijn.
Om je domein goed te verbinden met Shopify en een SSL-certificaat te ontvangen dien je alleen maar gebruik te maken van één A-record:
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hallo Arno,
ik heb bij godaddy geken en kan de twee verkeerde A records niet verwijder. enig id hoe ik dit kan doen?
het is gelukt ik heb nu maar een A record
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024