FROM CACHE - nl_header

ssl in behandeling

jheff
Bezoeker
3 0 0

Mijn domein naam cuptop.nl staat nu al langer dan 24 uur op ssl in behandeling ik heb al wat dingen gecheckt zoals de DNSSEC en de AAAA maar als het goed is staan die niet aan op godaddy. Hoe kan ik dit oplossen?

3 ANTWOORDEN 3

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Hallo @jheff,

 

Welkom bij de Shopify Community en bedankt voor je bericht! Ik heb even een kijkje genomen naar je DNS-instellingen voor je domein cuptop.nl en kan zien dat je meerdere A-records hebt ingesteld. Ik heb dit gecheckt op de Google Admin Toolbox website. Zie ook de onderstaande afbeelding:

A-record.png

Er staan meerdere A-records bij je DNS-instellingen, dit dient er maar één te zijn.

 

Om je domein goed te verbinden met Shopify en een SSL-certificaat te ontvangen dien je alleen maar gebruik te maken van één A-record:

 

- A-Record moet verwijzen naar het IP-adres van Shopify: 23.227.38.65

- CNAME Record moet verwijzen naar: shops.myshopify.com

Nadat je deze wijzigingen hebt doorgevoerd kan het tot 48 uur duren voordat je SSL certificaat wordt toegewezen. Ik wil je aanraden ook dit hulpdocument over 'Je externe domein handmatig aan Shopify koppelen' voor een uitgebreide handleiding over hoe je een domein kan koppelen aan Shopify.
 
Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

jheff
Bezoeker
3 0 0

Hallo Arno,

 

ik heb bij godaddy geken en kan de twee verkeerde A records niet verwijder. enig id hoe ik dit kan doen?

 

jheff
Bezoeker
3 0 0

het is gelukt ik heb nu maar een A record