Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hi!
Al een week staat mijn domein 'in behandeling'. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen. Ik heb dit domein via Shopify gekocht. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze domeinnaam wordt goedgekeurd door shopify?
Groetjes!
Hey @WeChil!
Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp. 🙂
Het lijkt er op dat ons systeem geen DNS-instellingen kan achterhalen van dit domein. Ik raad je in dit geval aan om even vanuit je Shopify-beheercentrum naar je Domeinen pagina te navigeren, en vervolgens op het betreffende domeinnaam klikken (de domeinnaam zonder www., dus wechill.nl).
Zodra je het domein-pagina hebt geopend kun je op Domein instellingen > DNS-instellingen bewerken klikken. Vanuit deze pagina zul je een aantal DNS-records aan je DNS-instellingen moeten toevoegen, zodat het domein naar je Shopify-winkel wijst:
Zodra je deze DNS-instellingen aan je domein nu naar je Shopify-winkel moeten wijzen. Let op, het kan maximaal 48 uur duren voordat het SSL-certificaat aan je domein wordt gekoppeld.
Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen in een antwoord binnen dit onderwerp. Je kunt ook altijd contact opnemen met het ondersteuningsteam van Shopify en dan helpen wij je graag via e-mail verder!
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024