FROM CACHE - nl_header

SSL is in behandeling

PimHanant
Bezoeker
1 0 0

Hi,

Ik krijg de foutmelding 'SSL is in behandeling' als ik via 'Onlinewinkel -> Domeinen' mijn domeinen bekijk. Dit staat al bijna 48 uur zo. Wij hebben ons primair domein vveranderd naar www.senzanomeshop.nl. Vandaag (bijna 48 uur later) krijg ik nog steeds de melding 'SSL is in behandeling' te zien. Hierdoor werkt mijn pagina voor afrekenen en betalingen ook niet (denk ik). Hoe kan ik dit probleem oplossen?

website: http://www.senzanomeshop.nl/ 

Foutmelding: 

PimHanant_0-1627466689914.png

 

Onze DNS settings: 

PimHanant_1-1627466721003.png

Hoe en wat moeten wij aanpassen? online zien wij veel termen maar niet specifiek wat er ingevuld dient te worden. Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.

Vr. Gr. Pim 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @PimHanant,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb in ons systeem gekeken om je domein te onderzoeken, en zag dat je een DNSSEC record hebt staan in je DNS-instellingen. Ik zou aanraden om dit te verwijderen, omdat het voor problemen kan zorgen met de beveiliging van je webshop. Als het niet lukt om je DNSSEC te vinden, dan zou ik de ondersteuning van Hostnet benaderen voor hulp hierbij. Omdat je gebruik maakt van een domein van een derde partij, is dit niet iets wat we aan onze kant kunnen aanpassen.

Nadat je de DNSSEC hebt verwijderd, verwacht ik dat dit binnen 24-48 uur is opgelost!

Groet,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog