Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Goedemorgen ik heb een vraagje ik heb gisteren een domeinnaam gekocht en die gekopeld aan mijn shopify webshop alleen nu blijft die op ssl pending staan hoelang duur dit voor dat dit is goedgekeurd? zou iemand me hier bij kunnen helpen.
met vriendelijke groet Marcel
Hoi @Marcel27,
Maxime hier van Shopify!
Ik heb hier een Handige gids waarmee verkopers problemen met het SSL-certificaat kunnen oplossen. De oorzaak die ik zelf het vaakst tegenkom is dat er een AAAA-record of DNSSEC in de DNS-instellingen staat. Deze kunnen het beste verwijderd worden.
Het kan ook liggen aan een fout in de CName of A-record, of het hebben van meer dan één A-Record. De enige die er zou moeten zijn is 23.227.38.65. Als het niet lukt om je DNS-instellingen aan te passen, kan de ondersteuning van de host hierbij helpen. 🙂
Ik heb ook nog een paar tips voor dingen die je kunt doen na het koppelen van het domein. Deze gids voor Het doorsturen van emails voor een extern domein
kan goed van pas komen als je emails wilt sturen aan klanten vanaf een aangepast emailadres. Daarnaast is Het handmatig verzenden van de sitemap een goed manier om SEO te verbeteren.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024