FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Starter plan powered by verwijderen

Starter plan powered by verwijderen

Chaneletie
Bezoeker
2 0 0

Hoe verwijder ik powered by in een starter plan? Want het is onmogelijk om een theme aan te passen in de starter plan.

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Chaneletie, 

bedankt voor je vraag, en welkom op ons platform! Peter hier, van Shopify Support. Ik begrijp je vraag volledig, echter dit is inderdaad geen mogelijkheid op het Starter plan. 

Het Starter-plan is ontworpen om zo simpel mogelijk te kunnen beginnen met verkoop, met een focus op social media. Een van de vereisten voor veel social media kanalen (waaronder Meta voor Bedrijven (zie punt 2 van hun geschikheidsvereisten)) is een webshop die ook zonder social media te bereiken is. Dit was één van de voornaamste minpunten van het Lite plan dat we voor het Starter plan hadden; dat daar geen online winkel bij mogelijk was. Het Starter thema is dus bedoeld als simpele webwinkel, die verder geen investering van tijd en geld van winkeliers vereist om de winkel te ontwerpen, en waarmee winkeliers bovendien aan de vereisten van social media-kanalen kunnen voldoen. Dit maakt het mogelijk om goed aan te kunnen voelen hoe de winkel het gaat doen en of het verdere investering waard zal zijn. 

Zodra je winkel echter een beetje goed begint te lopen, zou ik altijd sterk overwegen over te stappen op ons Basis plan. Dit hoeft natuurlijk niet, maar de transactiekosten gaan aanzienlijk naar beneden, en je krijgt toegang tot functionaliteiten die steeds belangrijker worden naarmate je bedrijf meer groeit, zoals Shopify Analytics, apps, en natuurlijk de volledige  online winkel. 

Om het Starter plan zo makkelijk mogelijk te maken om mee te beginnen, zijn er geen aanpassingen mogelijk aan je webwinkel, anders dan de standaard instellingen die je kan invoeren (kleur, logo, etc.) Er is dus ook geen toegang tot de achterliggende code, en ook niet tot de Taaleditor (de twee manieren waarop je "Powered by Shopify" kunt verwijderen). Hier is niet aan te ontkomen, en is een van de beperkingen die bij het Starter plan horen. 

Ik hoop hiermee wat meer inzicht te hebben kunnen geven in de verschillende doeleinden van het Starter en het Basis plan. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog