Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste Shopify-ondersteuning,
Ik ondervind momenteel het technische probleem "400 Bad Request - Request Header Or Cookie Too Large" op mijn Shopify-webshop. Ik begrijp dat dit te maken heeft met de grootte van de headers of cookies. Ik heb al een aantal stappen geprobeerd om het probleem op te lossen, zoals het verwijderen van onnodige cookies en het vereenvoudigen van de headers. Helaas heeft dit nog niet tot een oplossing geleid.
Zou je me alsjeblieft kunnen helpen om dit probleem op te lossen? Ik ben niet in staat om direct toegang te krijgen tot de serverinstellingen, dus ik zou graag willen weten of er nog andere mogelijke oplossingen zijn. Is er bijvoorbeeld een limiet voor de grootte van de headers die ik moet weten? Of zijn er specifieke apps of thema's die dit probleem kunnen veroorzaken?
Ik kijk uit naar jullie ondersteuning en bedankt voor jullie hulp bij het oplossen van dit technische probleem.
Met vriendelijke groet,
Estrela
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024