FROM CACHE - nl_header

thema aanpassen

thema aanpassen

sitscommercie
Bezoeker
1 0 0

mijn webshop is standaard ingesteld op het thema spotlight, kan ik deze veranderen naar SENSE met het basic abbonement

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
101 33 21

Hi! 

Dit is Peter van Shopify. 

Hety Spotlight thema is een heel simpel thema dat puur voor het Starter abonnement is ontwikkeld. Het is bewust een heel simpel thema en is echt bedoeld als een extra pagina voor bij verkoop via sociale media.

Al onze andere beschikbare abonnementen (Basic, Shopify, Advanced) hebben toegang tot alle thema's in de thema store. Dit omvat ook alle gratis thema's die door ons zijn ontwikkeld, waaronder het Sense thema. Dit is een heel modern thema, dat gebruikt maakt van  alles wat onze nieuwe thema-architectuur kan bieden, inclusief templates, secties, en metavelden.

Het Basic abonnement heeft nog veel andere voordelen, de voornaamste hiervan is waarschijnlijk wel het feit dat de transactiekosten aanzienlijk lager zijn. Waar het Starter abonnement echt een afgeslankte versie is van onze normale abonnementen, is het Basic abonnement alles wat u nodig heeft voor een volledige webshop. 

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag! 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog