Thema Debut, productpagina aanpassen

LoungeLifestyle
Nieuw lid
1 0 0

Dag,

Ik gebruik het thema Debut. 

Als ik op de productpagina ben staat er onder de prijs: 'Inclusief belasting Verzendkosten worden berekend bij de checkout. 
Weet iemand hoe ik deze tekst kan aanpassen? 

Alvast bedankt :) 

1 ANTWOORD 1
Jay
Shopify Staff
102 61 13

Hey @LoungeLifestyle!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp! Ik begrijp dat je graag wat text binnen je 'Debut' thema wilt aanpassen. Wanneer je het tekst binnen je thema wilt aanpassen kun je dit vanuit de Talenpagina in je Shopify-beheercentrum voor elkaar krijgen (Instellingen > Talen > Themataal wijzigen). 

Zodra je via de bovenstaande stappen in je taaleditor bent, kun je vervolgens in de zoekbalk "inclusief" intikken. In de sectie Cart zul je vervolgens de Taxes included and shipping policy html tekst zien, waarnaast de Nederlandse vertaling wordt weergegeven (zie onderstaande afbeelding).

17-48-87528-63388

Je kunt de Nederlandse vertaling aan de rechterkant handmatig aanpassen. Let op! Zoals je kunt zien is er een gecodeerde gedeelte die naar je verzendbeleid linkt. Als je deze code verwijderd dan zal het woord "Verzendkosten" niet meer linken naar je verzendbeleid. Mocht je dus minimale aanpassingen willen maken, dan stel ik voor dat je overweeg om de <a href="{{ link }}">Verzendkosten</a> tekst te laten staan. 

Nadat je de gewenste aanpassingen hebt aangemaakt kun je vervolgens klikken op Opslaan (rechtsbovenin), en zal je aangepaste tekst nu worden weergegeven binnen je thema. Lees ten slotte meer over het tekst in je thema aanpassen in onze 'De tekst in thema's wijzigen' hulpartikel.

Als je verder nog aanvullende vragen hebt; aarzel dan niet om deze nog even binnen dit onderwerp te plaatsen! :)

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog