FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Track and trace toevoegen door derden

Track and trace toevoegen door derden

blacommercebv
Bezoeker
1 0 0

Beste mensen,

Ik verkoop mijn eigen producten op mijn site. Ook verkoop ik producten van andere merken. Als ik via Verzending en bezorging naar koeriersaccount en fulfillmentservices ga voeg een daar een fulfimentservice toe. Mijn probleem is nu alles er wat wordt besteld via mijn partner die hij verstuurd via zijn kantoor. Kan hij geen track and trace aan de bestelling toevoegen. Ik zou graag willen weten hoe ik er voor kan zorgen dat mijn partners er wel een track and trace aan kunnen toevoegen. 

Met vriendelijke groet,

E-commerce Blankenvoorde

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste @blacommercebv,

Iris hier van Shopify. Ik help je graag met je track en trace dilemma.

Ik kan hier aan twee scenario's denken afhankelijk hoe goed jullie relatie is met de partner, één van de opties is namelijk om hem/haar toegang te geven tot jullie admin, tot de bestellingen, en dat zij zelf de track en trace toevoegen in de bestelling. In onze help document Toevoegen als Medewerker staat hoe je dit kan instellen.

Met een medewerkers account krijg je automatisch volledige toegang tot jullie admin. Je kunt het selectievakje Medewerker heeft volledige machtigingen uitschakelen om de machtigingen van de medewerker voor toegang tot gebieden van het Shopify-beheercentrum te beperken, tot bijvoorbeeld alleen de bestellingen.

Liever geen access geven tot jullie admin

Als je liever geen access geef, dan kan je eventueel ook jullie admin zo instellen dat je partner een email ontvangt waarin hij/zij wordt gevraagd om de bestelling te vervullen, hier het help document wat hierover gaat: Dropshipping- en fulfillmentservices. Bij deze oplossing kan je eventueel ook een app van derden gebruiken voor de track en trace, en je partner toegang geven tot hun services, een goede app is bijvoorbeeld: Veeqo Inventory & Shipping. Of voeg een pagina toe aan jullie website, waar jullie klanten hun bestelling kunnen opvolgen, gebruik hier een app zoals Order Tracking at your store voor.

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel. Vergeet niet om de app weer te verwijderen als deze geen goeie fit is, anders kunnen er later kosten hiervoor zijn.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.

Hier ook een filmpje dat u laat zien hoe de App Store werkt, bij het vinden van andere apps en hoe u de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakelen, zie ook het hulp document: Ondersteuning krijgen voor apps.

Ik hoop dat hier een werkbare optie tussen zit, succes!

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.