FROM CACHE - nl_header

Tussentijds switchen/opzeggen abonnement?

Opgelost

Tussentijds switchen/opzeggen abonnement?

Nino6
Bezoeker
1 0 0

Als je voor een maandelijkse betaling van een abonnement kiest, kan je dan tussentijds je abonnement stopzetten of eventueel switchen naar een goedkoper of duurder abonnement? Ik twijfel namelijk welk abonnement ik moet aanschaffen. Ik zou willen starten met het goedkoopste abonnement (basic), maar zou afhankelijk van hoe het loopt na een aantal maanden willen switchen naar de middelste (shopify).

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Geslaagd.

Hallo @Nino6 ,

Dank voor je vraag en welkom op onze Shopify Community! Je kan zeker een maandelijks abonnement tussentijds stopzetten, de factureringscyclus wijzigen naar een jaarlijks abonnement of je abonnement opwaarderen. In ons hulpdocument over 'Je abonnement bijwerken' kan je hier meer over teruglezen.

Abonnement opwaarderen
Als je je abonnement opwaardeert blijft je factureringscyclus hetzelfde en wordt er onmiddellijk een factuur uitgegeven die alleen de abonnementskosten voor je nieuwe abonnement bevat. De prijs van je vorige abonnement wordt pro rata berekend en verrekend met de kosten van je nieuwe abonnement voor de maand dat je het abonnement wijzigt.

Abonnement downgraden
Bij het downgraden van een abonnement blijft je actureringscyclus hetzelfde. Bij downgraden geven wij automatisch een abonnementstegoed voor het verschil in prijs tussen de twee abonnementen.

Bekijk ook ons hulpdocument over 'Je abonnement wijzigen' voor nog meer informatie.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Geslaagd.

Hallo @Nino6 ,

Dank voor je vraag en welkom op onze Shopify Community! Je kan zeker een maandelijks abonnement tussentijds stopzetten, de factureringscyclus wijzigen naar een jaarlijks abonnement of je abonnement opwaarderen. In ons hulpdocument over 'Je abonnement bijwerken' kan je hier meer over teruglezen.

Abonnement opwaarderen
Als je je abonnement opwaardeert blijft je factureringscyclus hetzelfde en wordt er onmiddellijk een factuur uitgegeven die alleen de abonnementskosten voor je nieuwe abonnement bevat. De prijs van je vorige abonnement wordt pro rata berekend en verrekend met de kosten van je nieuwe abonnement voor de maand dat je het abonnement wijzigt.

Abonnement downgraden
Bij het downgraden van een abonnement blijft je actureringscyclus hetzelfde. Bij downgraden geven wij automatisch een abonnementstegoed voor het verschil in prijs tussen de twee abonnementen.

Bekijk ook ons hulpdocument over 'Je abonnement wijzigen' voor nog meer informatie.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog