FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Uitbetaling in de wacht

Paola2
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

Ik krijg een melding dat mijn uitbetaling in de wacht zou staan. Daarnaast krijg ik ook een melding dat “een document” niet goed in gediend is en dus niet geldig is. Echter heb ik geen idee om welk document het gaat en probeer ik steeds een screen van mijn paspoort te sturen en van mijn adres gegevens maar tot nu toe krijg ik nog steeds dezelfde melding. Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Paola

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Paola2

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je uitbetalingen in de wacht staan, en dat je wat moeite ervaart bij het uploaden van de juiste documentatie. Zou je even contact kunnen opnemen met de Nederlandstalige Shopify Ondersteuningsteam? Zo kunnen we je namelijk wat beter helpen met je vraag. Alvast bedankt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Paola2

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je uitbetalingen in de wacht staan, en dat je wat moeite ervaart bij het uploaden van de juiste documentatie. Zou je even contact kunnen opnemen met de Nederlandstalige Shopify Ondersteuningsteam? Zo kunnen we je namelijk wat beter helpen met je vraag. Alvast bedankt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Paola2
Bezoeker
2 0 0

Hallo Jay,

Ik heb al een bericht achtergelaten en kreeg een mailtje terug dat er een ticket is aangemaakt. Heb jij enig idee hoelang het kan duren om bericht terug te krijgen van het ondersteuningsteam? 

Groeten,
Jeimmy

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Paola2!

Jay weer van Shopify.

Bedankt dat je contact met onze ondersteuningsteam hebt opgenomen. Als ik je e-mail opzoek in ons systeem kan kan ik zien dat je in de tussentijd al bent geholpen met je vraag. Ik ben blij dat dit is opgelost! 🙂 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog