FROM CACHE - nl_header

Uitbetaling

KJNederland
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

 

Ik heb Shopify Payments ingeschakeld op mijn website met ideal als betaling. 1ste betaling van de klant staat na langer dan 1 week nog steeds op pending. Wat kan ik hiermee doen? Hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt

3 ANTWOORDEN 3

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @KJNederland,

 

Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify. Ik help je graag verder met je Shopify Payments vraag.

 

Dat een uitbetaling na een week nog steeds op 'pending' staat kan door een aantal dingen komen. Als het gaat om je uitbetalingen van Shopify Payments, kan je dit rechtstreeks bekijken in de Shopify-admin pagina aangezien Shopify Payments volledig is geïntegreerd met je winkel. 

 

Betaalperiode Nederland

Ik zou als ik jou was even je betaalperiode controleren (de hoeveelheid tijd tussen de dag waarop een klant een bestelling plaatst in je winkel en de dag waarop de betaling van de bestelling wordt overgemaakt op je bankrekening), om te zien wanneer je de uitbetalingen kan ontvangen.

 

Jouw uitbetalingsschema (wanneer ontvangt je uitbetalingen?)

Je kunt je uitbetalingen bekijken in de beheerdersgedeelte via Instellingen > Betalingen > Uitbetalingen weergeven. Als je regelmatig wilt worden betaald, kun je een wekelijks of maandelijks uitbetalingsschema instellen. Wanneer je je uitbetalingsschema bijwerkt, worden openstaande betalingen uitgesteld tot de volgende betalingsdatum in je nieuwe schema. Als je een terugkerende datum selecteert voor wanneer je betaald wilt worden, wordt de uitbetaling gepland voor die dag, maar kan je bank extra tijd nodig hebben om de overboeking te verwerken.

Dat gezegd hebbende is het belangrijk om er rekening mee te houden dat wanneer de uitbetaling wordt overgemaakt, deze mogelijk niet meteen door je bank wordt ontvangen. Het kan enkele dagen duren voordat de uitbetaling op je bankrekening staat.

Ik hoop dat ik je hiermee meer duidelijkheid heb verschaft. Voor meer informatie over het ontvangen van Shopify Payments uitbetalingen, bekijk ook het help document: Betaald worden met Shopify Payments.

 

Laat het me echter (via een support ticket) weten als je na een paar werkdagen (nadat de Shopify Payments-uitbetaling op je bankrekening is overgemaakt) deze nog steeds niet hebt ontvangen.

 

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

KJNederland
Bezoeker
2 0 0

Hallo Iris,

 

Bedankt voor uw reactie. Het betreft inderdaad een uitbetaling van shopify payments. Inmiddels is nu al precies 2 weken voorbij en de transactie staat nog steeds op pending. Alle overige punten van je opmerking heb ik bekeken en alles was al correct ingesteld. Dus ik weet niet waaraan het kan liggen dat de transactie nog steeds op pending staat. Wat kan ik nu nog doen?

 

Groet,

KJ

 

Dvo12
Bezoeker
1 0 0

Ik heb precies hetzelfde.

alle uitbetalingen staan op penning ?