FROM CACHE - nl_header

Uitbetalingen (pending)!

Maritpreim
Bezoeker
2 0 0

Beste, 

ik heb al een aantal keer een mail gestuurd met de vraag of iemand mij kan helpen met mijn uitbetalingen. 

Er staan duizenden euro’s op “pending” en deze blijven zo bij uitbetalingen staan... 

 

ik hoop dat ik op deze manier wel geholpen wordt. 

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Maritpreim,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik vragen of dit al is opgelost? Als je een mail hebt gestuurd, is dit de beste manier om meer informatie te krijgen en ik verwacht dat je binnenkort een reactie ontvangt. 

Via de Community kunnen we je account niet bekijken, en kunnen we niet adviseren wat er precies nodig is. Ik kan je wel gerust stellen dat we je sowieso zullen laten weten als er van jouw kant actie of documentatie vereist is om de beoordeling af te ronden. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Maritpreim
Bezoeker
2 0 0
Hallo Maxime!

Nee dit probleem is nog niet opgelost. Zou jij mij kunnen helpen?

Groet Marit
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi Marit, 

Omdat uitbetalingen account-specifiek zijn, is dit in het algemeen niet iets waarmee we in de Community kunnen helpen. Maar, omdat je hierover in januari contact hebt opgenomen en het nog steeds niet is opgelost, wil ik in dit geval graag een kijkje nemen naar je account. Zou je me alsjeblieft een privébericht willen sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Ik zal dan zo snel mogelijk reageren. 🙂 

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog