FROM CACHE - nl_header

Uitbetalingen van shopify payments in de wacht

Poei
Bezoeker
2 0 0

vandaag kreeg ik deze melding plotseling.

 

 

hoelang duurt dit??? 

 

6 ANTWOORDEN 6

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Poei,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Omdat de verificatie van Shopify Payments account uniek is voor elke gebruiker, zullen we je account moeten bekijken om wat meer inzicht te krijgen in de omstandigheden. Ik zou dit graag namens jou doen maar ik heb morgen een dagje vrij, dus het zou kunnen dat ik je reactie mis. Daarom raad ik aan om Direct contact op te nemen met onze ondersteuning, om zo snel mogelijk wat meer informatie te krijgen. 

Ik kan niet precies zeggen hoe snel je een reactie kunt verwachten, maar ik kan je verzekeren dat beoordelingen zoals deze niet ongewoonlijk zijn. Ik kan je ook te rust stellen dat we het zullen laten weten als we actie nodig hebben van jouw kant. 🙂 

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Anaaaa
Bezoeker
1 0 0

Hi, 

ik heb precies hetzelfde probleem! 

''Je uitbetalingen van Shopify Payments staan in de wacht. Je Shopify Payments-account moet worden geverifieerd. Je kunt nog steeds verkopen uitvoeren, terwijl je uitbetalingen in de wacht staan.''


Deze melding ontvang ik! Ik zou graag live willen gaan met mijn website, heb meerdere dingen geprobeerd zoals mijn naam in mijn offciele naam aangevraagd te veranderen (in Shopify en Paypal!) om het probleem te verhelpen. Maar tot op heden nog niet gelukt... Ik heb ook een mail gestuurd. Ik zou graag willen weten hoe ik dit probleem zo snel mogelijk kan oplossen. En in de tussentijd zou ik mijn website wel gewoon live kunnen laten gaan?? 

 

 

maaike_f
Bezoeker
1 0 0

Inderdaad, dit heb ik precies hetzelfde. Ook ik heb al alles geprobeerd maar er blijft staan dat ik mijn naam moet verifiëren. Ook heb ik al een mail gestuurd die nog niet behandeld is. Wat moeten wij hier mee aan?

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Anaaaa en @maaike_f,

Het contact opnemen met ondersteuning blijft de beste en snelste manier om hier hulp bij te krijgen.

Ik begrijp dat je dit toch snel wilt oplossen, dus als je graag contact op wilt nemen met live ondersteuning in plaats van e-mail ondersteuning, kun je ook terecht bij onze Engelstalige ondersteuning. We hebben daar namelijk 24/7 live chat. 🙂

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

IM33
Bezoeker
1 0 0

Ik heb al 5 emails in 1 week tijd gestuurd maar nog steeds geen reactie

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @IM33,

We zijn afhankelijk van onze bankpartners voor de beoordeling op een Shopify Payments account, dus er is helaas niets wat we kunnen doen om dit proces sneller te laten verlopen. Als je wilt, kun je mij een privébericht sturen met je ticketnummers, dan zal ik graag even kijken om ervoor te zorgen dat je aanvraag in behandeling is.

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog