FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Uitzetten 'WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK"

LEVTsportswear
Toerist
3 0 1

Ik probeer deze melding uit te zetten in mijn shop. Iemand een idee?

 

WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @LEVTsportswear!

Super bedankt voor de aanvullende informatie! Je kunt ook zeker in het Nederlands beantwoorden. 🙂  

Als je inlogt binnen je Shopify-beheercentrum en vervolgens je thema-editor opent (Onlinewinkel > Thema's > klik op Aanpassen naast je huidige thema), dan kun je vanuit je thema-editor een product pagina openen. Zodra je een product-pagina geopend hebt, kun je aan de linkerkant van je scherm de sectie Productaanbevelingen vinden. Als je op Productaanbevelingen klikt dan zal je vervolgens aan de rechterkant van je scherm de Dynamische aanbevelingen weergeven knop vinden. Deze zal op dit moment aangevinkt zijn. 

Als je graag de "WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK" sectie wilt verbergen dan zal je de Dynamische aanbevelingen weergeven knop uit moeten schakelen (zie onderstaande afbeelding).

04-30-47873-46454

Vergeet ten slotte niet om nog even op Opslaan te klikken om deze aanpassingen te bewaren. 

Je kunt verder meer tips over het 'Debut' thema lezen in ons 'Debut' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @LEVTsportswear

Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp. 

Zou je misschien even kunnen plaatsen welk thema je momenteel gebruikt? Als je ook even een screenshot zou kunnen uploaden waar de 'WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK' sectie wordt weergegeven dan zou het wat makkelijk zijn om je verder te helpen met je vraag. Wil je vervolgens alleen de "WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK" tekst verwijderen, of de gehele "WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK" sectie verwijderen binnen je thema?

Mocht je een door-Shopify-gemaakte thema gebruiken dan kan je altijd contact met ons opnemen zodat we dit grondig voor je kunnen onderzoeken. Als je thema echter een betaalde thema of een thema van derden is dan kan je altijd contact opnemen met het ondersteuningsteam van je thema zelf voor verdere hulp.

Plaats graag wat aanvullende informatie binnen dit onderwerp en dan staan wij, andere ondernemers, of Shopify experts je waar het mogelijk is nog even ten hulp. 🙂

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

LEVTsportswear
Toerist
3 0 1

Hallo Jay, 

Nederlands zo te zien? Kan ik ook in het Nederlands antwoorden?

Thanks for your reply. This is an example of where I see 'Maybe you also like this'
I try to find out where I can control that?
I am using the theme Debut
Thanks for helping out.
Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @LEVTsportswear!

Super bedankt voor de aanvullende informatie! Je kunt ook zeker in het Nederlands beantwoorden. 🙂  

Als je inlogt binnen je Shopify-beheercentrum en vervolgens je thema-editor opent (Onlinewinkel > Thema's > klik op Aanpassen naast je huidige thema), dan kun je vanuit je thema-editor een product pagina openen. Zodra je een product-pagina geopend hebt, kun je aan de linkerkant van je scherm de sectie Productaanbevelingen vinden. Als je op Productaanbevelingen klikt dan zal je vervolgens aan de rechterkant van je scherm de Dynamische aanbevelingen weergeven knop vinden. Deze zal op dit moment aangevinkt zijn. 

Als je graag de "WELLICHT VIND JE DIT OOK LEUK" sectie wilt verbergen dan zal je de Dynamische aanbevelingen weergeven knop uit moeten schakelen (zie onderstaande afbeelding).

04-30-47873-46454

Vergeet ten slotte niet om nog even op Opslaan te klikken om deze aanpassingen te bewaren. 

Je kunt verder meer tips over het 'Debut' thema lezen in ons 'Debut' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

LEVTsportswear
Toerist
3 0 1
Dank je Jay, gevonden.
Ik ga je vast nog eens nodig hebben (:-)
Goed geregeld weer.