Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik heb een domain gekocht maar zie nogsteeds boven bij mijn url: fantastic.business.myshopify.com staan ipv mijn nieuwe domeinnaam. Hoe kan dit opgelost worden?
Hey @Colin25!
Jay hier van Shopify.
Wanneer een domein wordt gekoppeld aan een Shopify account (of je nu het domein via een externe domeinprovider hebt gekoppeld aan je Shopify account, of dat je het domein rechtstreeks via Shopify hebt aangeschaft), zal het domein aan je Domeinen pagina (Instellingen > Domeinen) worden toegevoegd (zie onderstaande voorbeeld):
Het domein wat bovenaan je webwinkel in de URL-balk wordt weergegeven wanneer een klant zich op je webwinkel heet het primaire domein. De andere domeinen in je Domeinen pagina kunnen ook zeker door je klanten worden gebruikt om op je webwinkel te belanden, echter de primaire domein wordt altijd weergegeven bovenaan je webwinkel (ook als je klanten via een ander domein op je webwinkel belanden).
Het klinkt alsof je primaire domein momenteel je .myshopify.com domeinnaam is, waardoor deze domein momenteel wordt weergegeven in de URL-balk van je webwinkel. Gelukkig is het mogelijk om je primaire domein te wijzigen! Je kunt de volgende stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:
Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Domeinen.
Klik in de sectie Primair domein op Primair domein wijzigen.
Selecteer het domein dat je als je primaire domein wilt instellen.
Klik op Opslaan.
Nu zul je de aangeschafte domein in de URL-balk van je webwinkel zien staan.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024