Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik heb een vraag waar ik maar niet uit kom.
Ik ben een planten webshop aan het maken. Alleen bij de varianten bij de producten opties heb je maar 4 keuzes waar je uit kan kiezen en dat zijn: kleur, materiaal, stijl en maat. Ik wil alleen een optie naam toevoegen bij varianten met "plantensoort" want ik wil dat mensen kunnen kiezen tussen planten soorten. Ik kom er alleen echt niet uit hoe dat moet. Ik heb een app gedownload die soort van dat doet, maar het is niet helemaal hoe ik het wil.
Hier zie je de varianten en opties en dat er maar 4 keuzes zijn en ik wil weten hoe ik hier een extra optie aan toe kan voegen
Hier zie je de bovenste opties hoe ik het wil hebben, maar er staan optienaam kleur terwijl ik daar dus plantensoort wil hebben staan. En de onderste opties is hoe ik het wil hebben, maar de foto's blijven klein en zie je niet goed wat je kiest. Ik wil ook graag dat de foto mee veranderd als je een optie aankiest.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen ik kom er zelf namelijk echt niet uit
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Geslaagd.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024