FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Verificatie e-mail afkomstig van shopifylicensingcentre@gmail.com

Opgelost

Verificatie e-mail afkomstig van shopifylicensingcentre@gmail.com

Ro01
Bezoeker
1 0 0

Is shopifylicensingcentre@gmail.com een legitiem email van Shopify?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Ro01,

Welkom bij de Shopify Community en dank voor je vraag!

Het mailadres shopifylicensingcentre@gmail.com is geen legitiem Shopify e-mailadres en kan je beschouwen als spam. Bij Shopify gebruiken we geen gmail adres om in contact te treden met onze klanten. Een e-mail afkomstig van Shopify zal altijd een @Shopify.com afzender adres hebben. Ik wil je aanraden NIET te klikken op links in deze mail en de mail als spam te markeren.

Bekijk ook ons helpdocument over Je account beschermen tegen phishing, vishing en smishing voor nog meer informatie over hoe je je account het beste kan beschermen tegen dit soort spam mailtjes. Dank dat je dit hebt gerapporteerd hier!

Ik wil je nog heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Ro01,

Welkom bij de Shopify Community en dank voor je vraag!

Het mailadres shopifylicensingcentre@gmail.com is geen legitiem Shopify e-mailadres en kan je beschouwen als spam. Bij Shopify gebruiken we geen gmail adres om in contact te treden met onze klanten. Een e-mail afkomstig van Shopify zal altijd een @Shopify.com afzender adres hebben. Ik wil je aanraden NIET te klikken op links in deze mail en de mail als spam te markeren.

Bekijk ook ons helpdocument over Je account beschermen tegen phishing, vishing en smishing voor nog meer informatie over hoe je je account het beste kan beschermen tegen dit soort spam mailtjes. Dank dat je dit hebt gerapporteerd hier!

Ik wil je nog heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog