FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Verificatie Shopify Payments

Kimmaree
Bezoeker
3 0 0

Hallo,

 

ik heb een bericht gestuurd betreft verificatie, onze facturen blijven openstaan, wat zeker niet de bedoeling is.

kunt u mij helpen om dit op te lossen, dit duurt veel te lang.

 

groetjes Kim

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Kimmaree!

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je wat problemen ervaart bij het verifiëren van je account. Het is wat lastig om je hiermee te ondersteunen vanaf de community. Ik heb even een kijkje genomen en het ziet er naar uit dat het e-mailadres dat is verbonden met je Shopify Community profiel ook is verbonden aan je Shopify webwinkel. Ik heb even een kijkje genomen en ik kan zien dat je momenteel al wordt geholpen via e-mail. 

Als je verder even met mijn collega's kan communiceren via e-mail dan zullen we hier wat directer naar kunnen kijken, en dit hopelijk zo snel mogelijk voor je oplossen. 

Je kan verder in dit community post een wat duidelijker uitleg vinden waarom dit het beste via e-mail wordt opgelost in plaats van in de Shopify Community. 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Kimmaree!

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je wat problemen ervaart bij het verifiëren van je account. Het is wat lastig om je hiermee te ondersteunen vanaf de community. Ik heb even een kijkje genomen en het ziet er naar uit dat het e-mailadres dat is verbonden met je Shopify Community profiel ook is verbonden aan je Shopify webwinkel. Ik heb even een kijkje genomen en ik kan zien dat je momenteel al wordt geholpen via e-mail. 

Als je verder even met mijn collega's kan communiceren via e-mail dan zullen we hier wat directer naar kunnen kijken, en dit hopelijk zo snel mogelijk voor je oplossen. 

Je kan verder in dit community post een wat duidelijker uitleg vinden waarom dit het beste via e-mail wordt opgelost in plaats van in de Shopify Community. 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog