FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Verplichte optie toevoegen

Opgelost

Verplichte optie toevoegen

PeterSpie
Shopify Partner
2 0 0

Hallo,

ik ben vrij nieuw op shopify-gebied en ben op zoek naar een oplossing voor de volgende vraag:

Mijn klant verkoopt drank, en op sommige flessen en blikjes zit statiegeld.

Ik zou dit bedrag (15 of 25 cent) willen toevoegen per product als een soort verplichte optie.
Is dit mogelijk, en zo ja, hoe doe ik dat dan?

Hopelijk heeft iemand de oplossing.

Groetjes, Peter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @PeterSpie!

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. Er bestaat geen ingebouwde optie om een extra statiegeld bedrag aan een product of bestelling toe te voegen. Gelukkig bestaat er wel een optie om dit met behulp van een app mogelijk te maken! 

Ik heb een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Sommige apps bieden een gratis proefperiode aan waarmee je kosteloos de app kunt testen. Mocht je uiteindelijk toch besluiten om geen gebruik te maken van de app, zorg er dan voor dat je de app verwijderd voordat de proeftermijn er op zit om onnodige kosten te vermijden. 

Groetjes!

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @PeterSpie!

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. Er bestaat geen ingebouwde optie om een extra statiegeld bedrag aan een product of bestelling toe te voegen. Gelukkig bestaat er wel een optie om dit met behulp van een app mogelijk te maken! 

Ik heb een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Sommige apps bieden een gratis proefperiode aan waarmee je kosteloos de app kunt testen. Mocht je uiteindelijk toch besluiten om geen gebruik te maken van de app, zorg er dan voor dat je de app verwijderd voordat de proeftermijn er op zit om onnodige kosten te vermijden. 

Groetjes!

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog