FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

verschillende beschrijvingen

verschillende beschrijvingen

AtlasGear
Bezoeker
2 0 0

hallo, ik gebruik inklapbare rijen voor mijn producten. maar als ik deze aanpas, past hij deze aan bij elk product dat ik heb. hoe kan ik deze aanpassen per product zodat niet alles hetzelfde is?

3 ANTWOORDEN 3

Sheesh_b
Shopify Partner
522 116 120

Hi @AtlasGear 

Kun je je website-URL delen en leg een beetje meer uit met screenshot om het beter te begrijpen?

Bedankt

Sheesh

We're here to simplify website creation for those looking to establish a strong online presence. Book a meeting slot if you want to discuss. It's FREE. BOOK NOW | Try Shopify for $1 for 3 Months: Shopify Trial | Shopify Web Store Developer |
LIKE or mark as ACCEPTED SOLUTION
AtlasGear
Bezoeker
2 0 0

jazeker, ik heb bijv 2 producten hier als voorbeeld.

https://atlasgear.nl/products/knee-sleeves

https://atlasgear.nl/products/atlasgear-lever-belt-black

maar als je bij de inklapbare rijen kijkt, bijv ''materials'', hebben ze allebei dezelfde tekst staan. 

dus bij de sleeves staat dezelfde tekst als bij de belt. ik zou het graag willen aanpassen per product want nu klopt het niet. 

bedankt voor je reactie

Sheesh_b
Shopify Partner
522 116 120

Hi @AtlasGear 

Dit kan in de huidige situatie eigenlijk niet voor elk product apart.
We kunnen dit echter doen met Metafields en dit vereist aangepaste aanpassingen in de themacode en Metafields-sectie in de instellingen.

Stuur me een inbox om dit te bespreken om dit snel op te lossen.

We're here to simplify website creation for those looking to establish a strong online presence. Book a meeting slot if you want to discuss. It's FREE. BOOK NOW | Try Shopify for $1 for 3 Months: Shopify Trial | Shopify Web Store Developer |
LIKE or mark as ACCEPTED SOLUTION