FROM CACHE - nl_header

Vertaling lukt niet

Coloursuits
Nieuw lid
4 0 0

Ik heb thema expression, hier zit al een vertaling kiezer in het menu. Ik heb ook al verschillende vertaling apps gedownload. Overal krijg ik hetzelfde probleem. Namelijk ik kan mijn website alleen maar in het engels zien. Als ik op de knop ‘Nederlands’ klik, blijft hij op de Engelse variant staan. Echter is dit niet zo als ik een kiezer van een app download maar dit vind ik lelijk en ik wil gewoon de kiezer van het thema expression gebruiken. Wat kan ik doen zodat hij beide talen gewoon goed vertaald? En niet telkens op Engels blijft. Url springt ook steeds over naar coloursuits.nl/en , ook al typ ik gewoon coloursuits.nl in. 

4 ANTWOORDEN 4

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

Kun je de URL van je store delen?

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.

Coloursuits
Nieuw lid
4 0 0

Hi,

De url van mijn webshop is https://www.coloursuits.nl.

Ik heb de vertaling nu ook uitstaan, aangezien het niet werkt. Maar hij maakt dan de url www.coloursuits.nl/en aan. En springt hier automatisch over. Op mijn laptop springt hij automatisch op Engels en krijg ik hem niet meer in het NL. Op mijn mobiel krijg ik hem juist niet in het Engels en blijft het in het NL. 

Bedankt voor je hulp alvast!

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

Heb je niet een app geïnstalleerd die automatisch op basis van je browsertaal omleidt naar de betreffende taal? Als je de taal van je laptopbrowser op het Nederlands instelt (via de instellingen van je browser), kun je dan wel  je Nederlandse pagina bekijken?

Ik heb net Expression vers geïnstalleerd en heb geen vertaalapps. Bij mij werkt de taalselector van het theme naar behoren (zie afbeelding).

vertalingen-expression-theme.png

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.

Coloursuits
Nieuw lid
4 0 0

Ik heb inderdaad al vele vertaal-apps geïnstalleerd om te proberen, maar niks lukt. Ik heb dit nu ook allemaal weer verwijderd en alsnog hetzelfde probleem. Ik had dit geïnstalleerd omdat als ik de taal Engels wil publiceren op mijn website via 'talen voor winkel', dan staat er: 

Geen vertaal app geïnstalleerd

Installeer een vertaal app die compatibel is met verkopen in meerdere talen om aan vertalingen te werken.
 
Als ik dan alsnog op publiceren druk (zonder vertaal app). Krijg ik nog steeds hetzelfde probleem.