FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Vertaling van filteropties

Vertaling van filteropties

PeterSpie
Shopify Partner
2 0 0

Beste mede shopify-ers,

ik ben net begonnen met Shopify, en kan inmiddels aardig de weg vinden binnen dit mooie product.

Wat ik echter niet kan vinden, zijn twee vertalingen die (volgens mij) ontbreken in het filter binnen de collecties.
Availability en Price wil ik graag vertalen, maar waar? En het woordje "Aan" wat natuurlijk tot moet zijn.
Kan iemand mij laten zien waar ik dat kan vertalen?

Zie de bijlage voor de Engelse woorden.

vertalen.png

Groetjes, Peter

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @PeterSpie!

Bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Het is een beetje lastig om je een concreet antwoord te geven op je vraag, aangezien we hiervoor het beste in je account moeten kunnen kijken om te zien wat voor thema je gebruikt, of je een app voor je filters gebruikt, hoe je je thema vertaald, etc. 

Over het algemeen kun je standaard woorden, zinnen of knoppen binnen je thema aanpassen door vanuit je Shopify-account op Onlinewinkel > Thema's > ••• > Content van standaardthema bewerken te drukken. Vervolgens kun je vanuit de taalbewerker bepaalde worden, zinnen en knoppen bewerken, vertalen of verbergen. 

Als de bovenstaande optie je geen antwoord geeft dan zou het kunnen dat dit een specifieke vertaal-fout is binnen de app die je gebruikt voor je vertalingen. Als je gebruikmaakt van de 'Shopify Translate & Adapt' app - en je vraag gaat in dit geval over het vertalen van filters binnen je collectie-pagina's - dan is verwacht dat je deze niet kunt vertalen. Dit is namelijk nog geen beschikbare functie binnen deze app. Als je gebruikmaakt van een app van derden (een app ontwikkeld door externe app-ontwikkelaars), dan kun je het beste contact opnemen met het ondersteuningsteam van de app - aangezien zij je het beste verder kunnen helpen. 

Mocht ook de bovenstaande optie je geen antwoord geven op je vraag, dan wil ik je graag verzoeken contact met ons ondersteuningsteam op te nemen. Vervolgens kijken we graag in je account om te zien of we dit wat grondiger voor je kunnen onderzoeken. 

Groetjes!

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog