FROM CACHE - nl_header

Vertaling zorgt voor verkeerde url

harpist16
Toerist
4 0 2

Hallo allemaal,

Hopelijk kan iemand me met het volgende probleem helpen:

Ik heb momenteel een 2-talige website (Nederlands als hoofdtaal, en Engels als 2de taal). Nu is alles goed vertaald en alles werkt. Behalve dat wanneer je in het Engels op de 'collectie-pagina' bent, en dan op een product klikt. Dan zegt hij '404 error'. Het is heel gek want de pagina bestaat wel! Alleen op de een of andere manier wordt je doorverwezen naar de verkeerde url waardoor je dus een foutmelding krijgt. In het Nederlands heb je dit probleem niet.

 

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? 

Alvast bedankt!

 

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @harpist16,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht! 

Mag ik vragen of dit al is opgelost? Zo niet, zullen we het graag voor je onderzoeken. Ik ben de komende drie dagen niet op kantoor, maar als je wilt kun je Een mail sturen naar onze Nederlandstalige ondersteuning, of contact opnemen met onze Engelstalige ondersteuning voor live chat. 🙂 

Het is goed om te weten dat waar het gaat om apps van een derde partij, dat onze kennis iets beperkt is, omdat wij de codering niet hebben geschreven. Als het ons niet lukt om de oorzaak te vinden, zou het dus kunnen dat we de kwestie moeten doorsturen naar de app-ontwikkelaars. In ieder geval zullen we je zo snel mogelijk een update sturen, nadat we je bericht hebben ontvangen. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

harpist16
Toerist
4 0 2

Hoi Maxime,

Bedankt voor je antwoord.

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Dus mochten jullie een oplossing weten dan zou dat heel fijn zijn 🙂

 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Ja, we zullen je graag helpen. 🙂 

Je kunt onze ondersteuning een mail sturen, of anders kun je me ook een privébericht sturen met het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, en je myshopify.com domein. Ik zal je dan zo snel mogelijk beantwoorden!

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog