Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik heb ingesteld dat al mijn producten verzonden kunnen worden naar
Nederland EU en rest of world.
Toch krijgen mijn klanten al sinds ik een site heb bij Shopify een pushback notificatie: wij kunnen niet naar Belgie verzenden.
schiet mij maar lek...
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @MelAtWork,
Maxime hier van Shopify!
Ik wil graag helpen om dit opgelost te krijgen zodat klanten netjes kunnen bestellen. Hier enkele belangrijke punten om na te kijken:
Wat ook goed van pas kan komen is onze handleiding voor het Plannen van een verzendstrategie.
Ik hoop dat het hiermee gaat lukken! Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de verzendinstellingen en winkel kan bekijken, kan ik de oorzaak van deze foutmelding beter onderzoeken. Of, als het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde is als die verbonden aan je winkel, dan kan ik je rechtstreeks een mail sturen. 🙂
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @MelAtWork,
Maxime hier van Shopify!
Ik wil graag helpen om dit opgelost te krijgen zodat klanten netjes kunnen bestellen. Hier enkele belangrijke punten om na te kijken:
Wat ook goed van pas kan komen is onze handleiding voor het Plannen van een verzendstrategie.
Ik hoop dat het hiermee gaat lukken! Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de verzendinstellingen en winkel kan bekijken, kan ik de oorzaak van deze foutmelding beter onderzoeken. Of, als het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde is als die verbonden aan je winkel, dan kan ik je rechtstreeks een mail sturen. 🙂
Groet, Maxime
Dank je wel voor de snelle reactie.
Het ging mis omdat er te veel gewicht in 1 keer besteld werd.
Dat kon de webshop nog niet verwerken naar het buitenland.
Heb het nu aangepast en moet nu goed werken.
Cheers,
Mijn klanten kunnen niet afrekenen omdat de verzending niet mogelijk is ? ik heb de instellingen aangepast op shopiffy. Wat kan er miss zijn in de instellingen of de leverancier?
gr
Hoi @rachel07,
Ik zou aanraden om mijn antwoord hierboven door te nemen. Als je er niet uitkomt, zullen we dit graag voor je onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Zo kan ik even je account onderzoeken. 🙂
Als je ooit een dringende vraag hebt, kun je altijd terecht bij onze Engelstalige Ondersteuning. We bieden daar namelijk 24/7 Engelstalige ondersteuning via live chat.
Alvast bedankt,
Maxime
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024