Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Helllllooo,
Ik verstuur uit voorraad en dropship vanaf een leverancier. Concreet betekent dit, dat ik dus 2 locaties heb in mijn shop. Hoe kan ik er voor zorgen, dat de orders die ik dropship niet in Sendcloud vrij vallen ? Ik verwijder ze nu telkens handmatig maar dat is natuurlijk niet echt heel handig.
Anybody ?
Gr.
Lennart
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @Lennarth ,
Maxime hier van Shopify.
Als ik het goed begrijp wordt een deel van je productbasis handmatig door jou zelf verwerkt, en de rest via Sendcloud, klopt dat? Is het probleem dat alle bestellingen in Shipwire terecht komen, hoewel niet alle producten via Shipwire worden verwerkt? Met Shipwire is het mogelijk om "Smart Shipping Rules" in te stellen voor bepaalde producten, dus wellicht is dit de oplossing waarnaar je op zoek bent?
Omdat de app niet is geschreven door Shopify zijn wij geen experts in de functionaliteit hiervan, maar ik heb positieve recensies gehoord over de ondersteuning van Shipwire in dit soort kwesties. Als je wilt is het mogelijk om direct contact op te nemen met de ondersteuning van de app om dit met hun te bespreken, en te zorgen dat je de meest efficiënte set-up hebt en kunt profiteren tot alle beschikbare Shipwire functies. Zo is het hopelijk mogelijk om handmatig dropshipping orders te verwerken, zonder de nauwkeurigheid van de informatie in de Shipwire app in gevaar te brengen
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @Lennarth ,
Maxime hier van Shopify.
Als ik het goed begrijp wordt een deel van je productbasis handmatig door jou zelf verwerkt, en de rest via Sendcloud, klopt dat? Is het probleem dat alle bestellingen in Shipwire terecht komen, hoewel niet alle producten via Shipwire worden verwerkt? Met Shipwire is het mogelijk om "Smart Shipping Rules" in te stellen voor bepaalde producten, dus wellicht is dit de oplossing waarnaar je op zoek bent?
Omdat de app niet is geschreven door Shopify zijn wij geen experts in de functionaliteit hiervan, maar ik heb positieve recensies gehoord over de ondersteuning van Shipwire in dit soort kwesties. Als je wilt is het mogelijk om direct contact op te nemen met de ondersteuning van de app om dit met hun te bespreken, en te zorgen dat je de meest efficiënte set-up hebt en kunt profiteren tot alle beschikbare Shipwire functies. Zo is het hopelijk mogelijk om handmatig dropshipping orders te verwerken, zonder de nauwkeurigheid van de informatie in de Shipwire app in gevaar te brengen
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024