FROM CACHE - nl_header

Verzendkosten aanpassen

Danielle20
Bezoeker
3 0 1

Goedemiddag,

Ik heb drie soorten verzendkosten in mijn webshop, afhankelijk van bestelprijs. Nu wil ik een product aanbieden met lagere verzendkosten, maar wanneer ik andere dingen toevoeg aan mijn mandje (test), dan telt Shopify de verzendkosten bij elkaar op. Hoe voorkom ik dit? En hoe zorg ik er voor dat de aanbieding boven de andere verzendkosten staat?

Met vriendelijke groeten,

 

Danielle

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Danielle20,

Maxime hier, bedankt voor je bericht!

In het algemeen zijn er twee redenen waardoor verzendkosten verdubbeld kunnen worden:

De winkelwagen bevat artikelen van twee verschillende locaties, waarbij elke locatie dezelfde tariefnaam en kosten heeft, waardoor de verzendkosten precies verdubbelen.

De winkelwagen bevat artikelen die vanaf dezelfde locatie worden vervuld, maar zich in verschillende verzendprofielen bevinden, wat betekent dat de tarieven van elk profiel bij elkaar worden opgeteld.

Dit is waarschijnlijk verwacht gedrag, en zorgt ervoor dat je kosten voor het verzenden vanuit verschillende locaties gedekt zijn. Om het combineren van tarieven te vermijden, kun je producten vanuit dezelfde locatie sturen. Voor meer informatie hierover, kun je terecht bij onze gids over Verzendprofielen, in de sectie Gecombineerde tarieven bij de check-out.

Ik hoop dat dit helpt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog